mboost-dp1

Alt tab :D

Gå til bund
Gravatar #1 - Imperial
20. okt. 2009 07:50
Nogen der kender et program som kan skjule de vinduer som du har kørende ved at trykke på en enkelt knap? Så jeg slipper for at få banket skærmen på min bærbar ned igen fordi jeg sad og failede i at ALT-Tab'e ud af Wow xD
Gravatar #2 - XorpiZ
20. okt. 2009 07:54
Du kan vel bruge Windowstast+D - så går den ud til skrivebordet. Om det er det du søger ved jeg ikke, men det er da en mulighed.
Gravatar #3 - Zombie Steve Jobs
20. okt. 2009 07:56
Google "Boss key software" eller sådan noget, boss key i hvert fald, så burde der dukket noget op. Nogle af dem viser et falsk vindue med eks. diagrammer og så videre :)

Ved ikke hvor mange der er til windows, fandt et par stykker, der dog kostede penge.

Du kan evt. prøve den her http://wow.curse.com/downloads/wow-addons/details/...
Gravatar #4 - Imperial
20. okt. 2009 07:59
XorpiZ (2) skrev:
Du kan vel bruge Windowstast+D - så går den ud til skrivebordet. Om det er det du søger ved jeg ikke, men det er da en mulighed.

Den kendte jeg sgu ikke xD Takker :D
Gravatar #5 - Imperial
20. okt. 2009 08:01
Tanghaar (3) skrev:
Google "Boss key software" eller sådan noget, boss key i hvert fald, så burde der dukket noget op. Nogle af dem viser et falsk vindue med eks. diagrammer og så videre :)

Ved ikke hvor mange der er til windows, fandt et par stykker, der dog kostede penge.

Du kan evt. prøve den her http://wow.curse.com/downloads/wow-addons/details/...

Kender du noget som bare hopper ud på skrivebordet og skjuler dine vinduer på proceslinjen? :D
Gravatar #6 - Zombie Steve Jobs
20. okt. 2009 08:04
Der er ret mange, men tror selv du lige skal tjekke det, nogle af siderne ser lidt suspekte ud,
Gravatar #7 - Woller
20. okt. 2009 08:07
Double Desktop er et super lækkert program til det :) har selv brugt det igennem to år på en efterskole uden at blive bustet.

måden du bruger det på, er at du starter med at åbne noget relevant som onenote eller wikipedia, så trykker du på din hotkey og du kommer derved over på dit andet skrivebord nu kan du ikke se programmerne fra før i alt + tab og du kan starte wow op og spille frit:) hvis der er en chance for at du er ved at blive opdaget trykker du blot på din hotkey og du er sikker :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login