mboost-dp1

Ad/PopUp blokker til FF

Gå til bund
Gravatar #1 - XERXES
31. mar. 2007 03:03
Eftersom Firefoxs indbyggede popup blokker ikke er aggressiv nok, er jeg ude efter en ny og bedre. Dette fordi jeg efter længere tids irritation over popups fra partypoker.com, errorsafe og især drive cleaner (da den minimerer hele vinduet), har fået nok. Desværre er det jo ulovligt i Danmark at hyre en lejemorder til at løse disse problemer hos de ansvarlige, så derfor vil jeg denne gang nøjes med at installere en popup blokker. Så kender I nogle der kan anbefales?
Gravatar #2 - carb
31. mar. 2007 08:10
Hvis du installerer noscript og en adblocker, så burde du være tilbage på det rigtige internet på nul komma fem.
Gravatar #3 - kinaholm
31. mar. 2007 08:56
jeg vil også anbefale noscript - men ikke bare adblock, istedet skal du ha' adblock plus - det bruger mindre ram :D
Gravatar #4 - XERXES
31. mar. 2007 12:19
Okay dem prøver jeg så. Tak skal I have!
Gravatar #5 - Benjamin Krogh
2. apr. 2007 22:24
Adblock plus FTW! Elsker at man bare markerer et par filtre og så klarer den resten, passer sig selv, og det eneste man mærker til den er når man rammer CTRL + SHIFT + A.

NoScript kan jeg ikke vænne mig til, synes at det er en daglig belastning at skulle klikke på ikonet for hvert site. I modsætningen til Adblock hvor jeg ikke aner hvad jeg går glip af :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login