mboost-dp1
Søger programmør/programmør studerende
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Programmering
Jeg søger en programmør til samarbejde og udvikling af et site. Jeg har udviklet og gennemtænkt en ide, til et ny type site.
Projektet indebærer funktioner som bruger login, upload af billeder, og redigering af ens profil.
Kan ikke fortælle særlig meget om projektet. Men vis du er interesseret i et spændende projekt, hvor vi samarbejder og deler projektet 50/50. Skriv [email protected]
Projektet indebærer funktioner som bruger login, upload af billeder, og redigering af ens profil.
Kan ikke fortælle særlig meget om projektet. Men vis du er interesseret i et spændende projekt, hvor vi samarbejder og deler projektet 50/50. Skriv [email protected]
zinck90 (1) skrev:Jeg søger enprogrammørgratisarbejder tilsamarbejdearbejde og udvikling af et site. Jeg harudviklet og gennemtænktfundet en ide, til etnygammel type site.
Kan ikke fortælle særlig meget om projektet. Men vis du er interesseret i et spændende projekt, hvorvidusamarbejder og deler projektet 50/50. Skriv [email protected]
Derudover kan det anbefales at installere Umbraco, og så fokusere på indholdet, frem for det tekniske :p
Gå til top
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.