mboost-dp1
Lidt mangel på JAVA forståelse 3
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Programmering
Jeg har her et stykke code fra mit JAVA-Android projekt, som egentlig køre igennem, men det virker ikke efter hensigten
Hensigt:
1 - check om ethernet er forbundet
2 - Hvis ikke, tænd ethernet.
3 - er der forbindelse ud?
3a- hvis ikke gå videre
3b - hvis ja, alt er godt, gå helt ud..
Mit første problem er, at alle mine cases (der er ETH, GSM, PSTN og WIFI) , kører igennem på et kvart sekund. så jeg er meget i tvivl om den overhovedet nå at få forbindelse på ETH, hvis den er der, før den går videre til næste case.
Sagen er at jeg skal prøve alle af i den rækkefølge jeg selv vælger, og vælge den der er forbundet med højeste prioritet...
*NOTE
jeg er heller ikke sikker på at setNetworkPreference er den rigtige funktion til at vælge forbindelsestype med...
Hensigt:
1 - check om ethernet er forbundet
2 - Hvis ikke, tænd ethernet.
3 - er der forbindelse ud?
3a- hvis ikke gå videre
3b - hvis ja, alt er godt, gå helt ud..
Mit første problem er, at alle mine cases (der er ETH, GSM, PSTN og WIFI) , kører igennem på et kvart sekund. så jeg er meget i tvivl om den overhovedet nå at få forbindelse på ETH, hvis den er der, før den går videre til næste case.
Sagen er at jeg skal prøve alle af i den rækkefølge jeg selv vælger, og vælge den der er forbundet med højeste prioritet...
*NOTE
jeg er heller ikke sikker på at setNetworkPreference er den rigtige funktion til at vælge forbindelsestype med...
Din kode bør køre rimeligt hurtigt, den venter ikke på noget. setNetworkPreference() sætter det fortrukne netværk, men bemærk at der ikke gives nogen garanti for hvilket der bliver brugt. Desuden kan isConnectedOrConnecting() være sand, selvom der ikke er forbindelse og aldrig bliver det, bare det at den forsøger at oprette forbindelse er nok.
Hvis det er en app der skal på Android Market, vil jeg fraråde at pille ved netværksindstillingerne, det er brugerens/OS'ets ansvar.
Hvis det er en app der skal på Android Market, vil jeg fraråde at pille ved netværksindstillingerne, det er brugerens/OS'ets ansvar.
Gå til top
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.