mboost-dp1
IsPostBack virker i IE men ikke FF
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Programmering
Hey der
Jeg har sikkert lavet et eller andet dumt, men jeg er simpelthen blank her. Jeg har lavet en wizard opstilling med faneblade og placeholders, der bliver skjult og vist efterhånden som man kommer fremad eller tilbage.
I mine placeholders er der usercontrols.
Jeg har bare det problem at IsPostBack på selve siden og alt under den altid er false i Firefox men virker fint i IE.
Alle tags er lukkede, alle ID'er er unikke og viewstates fungerer i begge browsere.
Er der nogen, der har en ide til hvad det kan være?
På forhånd tak.
Jeg har sikkert lavet et eller andet dumt, men jeg er simpelthen blank her. Jeg har lavet en wizard opstilling med faneblade og placeholders, der bliver skjult og vist efterhånden som man kommer fremad eller tilbage.
I mine placeholders er der usercontrols.
Jeg har bare det problem at IsPostBack på selve siden og alt under den altid er false i Firefox men virker fint i IE.
Alle tags er lukkede, alle ID'er er unikke og viewstates fungerer i begge browsere.
Er der nogen, der har en ide til hvad det kan være?
På forhånd tak.
Det er et større system med en masse nedarvning osv. Derfor har jeg ikke lagt et eksempel med, men jeg vil gerne høre bud, hvis nogen har et. Der er andre sider, der virker i systemet.
Windcape (4) skrev:Lav et nyt simplet projekt, hvor du checker om IsPostBack virker. Når du så kan se at det virker, vil dit hoved acceptere at fejlen er fordi noget i din egen kode er forkert.
Du har tydeligt os ikke læst 1. linie i 1. afsnit i mit indlæg.
Hvis du ikke har oplevet noget lignende, er der ingen der tvinger dig til at flame her.
Windcape (7) skrev:Anyway, webforms er noget lort.
ASP.NET MVC3 + JQuery, that's all you'll ever need.
Jeg er helt enig, men jeg har ikke noget valg :-(
Daniel-Dane (6) skrev:Jeg har. Jeg har tilmed googlet IsPostBack, og det ser ud til, at andre har samme problem. (:
Jeg har ikke kunnet finde et lignende problem.
Gå til top
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.