mboost-dp1
Hjælp hvad fylder mappen
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Programmering
Hej jeg har et meget stort problem.. Jeg har sat en ny harddisk i
min server, og den anden harddisk skal formateres.. Efter dette
blev min hjemmeside væk!. Jeg mangler bare en kode som kan se
hvor mange byte der er i en mappe...
Med venlig hilsen
anders
P.s. det haster
min server, og den anden harddisk skal formateres.. Efter dette
blev min hjemmeside væk!. Jeg mangler bare en kode som kan se
hvor mange byte der er i en mappe...
Med venlig hilsen
anders
P.s. det haster
The all brainer question: What???!
Måske skulle du skrive lidt mere om _hvad_ størrelsen på mappen har med hjemmesidens forsvinden at gøre? Evt. OS, kan under tiden være en hjælp...
PS. hvis det haster så meget, så udtryk dig klart og TYDELIGT...
PPS. Hvilket OS kræver en kode for at se størrelsen på mappen? "Velkommen til level 7, du kan nu se mapper og deres størrelse..." ehhh....
Måske skulle du skrive lidt mere om _hvad_ størrelsen på mappen har med hjemmesidens forsvinden at gøre? Evt. OS, kan under tiden være en hjælp...
PS. hvis det haster så meget, så udtryk dig klart og TYDELIGT...
PPS. Hvilket OS kræver en kode for at se størrelsen på mappen? "Velkommen til level 7, du kan nu se mapper og deres størrelse..." ehhh....
Hvis det du er ude efter er at se hvor meget en mappe fylder kan du i Windows højreklikke på mappen og vælge Egenskaber. Der kan du så se hvor meget mappen indeholder.
I dos kan du skrive "dir /s" og se hvor meget mappen indeholder.
Hvis ikke dette hjælper, kan du så uddybe hvad det er du har brug for hjælp til og eventuelt hvilket operativsystem du bruger ?
I dos kan du skrive "dir /s" og se hvor meget mappen indeholder.
Hvis ikke dette hjælper, kan du så uddybe hvad det er du har brug for hjælp til og eventuelt hvilket operativsystem du bruger ?
Gå til top
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.