mboost-dp1
Kun IBM til OL
Latterligt!Det er fandeme for meget nu! - OL burde boycuttes; det er jo fuldstændig latterligt, jeg ser ikke rigtig meget sport i det. Er det ikke en sport at konkurrere?
jajafuck det der er jo ingen som gider at drikke pepsi, og alle har vel lige et eller andet at dække over sig scumpaq mærke ...
Kun ibm til OL (er de bare åndsvage eller?)må man også kun bruge et bestemt mærke mobiltelefon og gå i bestemt tøj? Det bliver der ok næste år. Ånsvage idioter? Det kan man da ikke. Hold kæft hvor ville jeg gerne med til ol. Så smuglede jeg en mage pepsi med ind og drak den for åben skærm bare for at provokere.
Hovsa ... det var sq længe siden ... Go Radiohead ! :)
Igrunden ret belastende når folk graver i de gamle nyheder fra før man selv fandt newz.dk ... og man tror det er en nyhed ... :P
Igrunden ret belastende når folk graver i de gamle nyheder fra før man selv fandt newz.dk ... og man tror det er en nyhed ... :P
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Nyheder
Gå til bund