mboost-dp1

Kun IBM til OL

Gå til bund
Gravatar #1 - AoN
19. sep. 2000 11:10
Latterligt!Det er fandeme for meget nu! - OL burde boycuttes; det er jo fuldstændig latterligt, jeg ser ikke rigtig meget sport i det. Er det ikke en sport at konkurrere?
Gravatar #2 - Net_Srak
19. sep. 2000 11:24
OLSom de skriver hos The Register, er en af de gode ting ved kapitalisme den frie konkurrence, det her er nærmest diktatur, rent bogstaveligt.
Gravatar #3 - garflozzy
19. sep. 2000 15:45
jajafuck det der er jo ingen som gider at drikke pepsi, og alle har vel lige et eller andet at dække over sig scumpaq mærke ...
Gravatar #4 - Ejvind
20. sep. 2000 22:02
Kun ibm til OL (er de bare åndsvage eller?)må man også kun bruge et bestemt mærke mobiltelefon og gå i bestemt tøj? Det bliver der ok næste år. Ånsvage idioter? Det kan man da ikke. Hold kæft hvor ville jeg gerne med til ol. Så smuglede jeg en mage pepsi med ind og drak den for åben skærm bare for at provokere.
Gravatar #5 - Blu-Ray
4. jan. 2003 15:00
Pepsi smager klart bedre end Cocs-Cola...
Gravatar #6 - west
4. jan. 2003 17:54
Hovsa ... det var sq længe siden ... Go Radiohead ! :)

Igrunden ret belastende når folk graver i de gamle nyheder fra før man selv fandt newz.dk ... og man tror det er en nyhed ... :P
Gravatar #7 - Gruesome
4. jan. 2003 20:39
En lille ting, er det meningen der skal egne meninger ind i nyheds teksten? Er det ikke meningen at det skal være nogenlunde neutralt (lige meget hvor forrykt det er :rolleyes: )
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login