mboost-dp1
V: Stationær computer
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Go' davs kære newz'er.
Da jeg går med tanken om af få en ny bærbar/eller brugt, eller ihvertfald en der er hurtigere end den jeg har nu, så står den stationære computer for af skulle sælges. Så hvad kan jeg forvente af få for denne i et evt. salg?
Info:
Processor: Intel Core 2 Quad Q9400 2.66Ghz - Kvittering haves
Grafikkort: Asus GTS250 1GB DDR3 - Kvittering haves
Bundkort: Asus P5QD-Turbo - Kvittering haves
RAM: 4GB(2x2GB) OCZ Fatal1ty, PC2-8500
PSU: Tagan TG430-U15 430W, modulære(staveplade) stik
Kabinet: NZXT Lexa S
Harddisk: Ingen, da de der sidder i ikke har det for godt.
CPU, GPU og MB er fra 12-02-2010, resten kan jeg ikke huske hvornår er fra. Og der medfølger selvfølgelig diverse stik og kabler, og alle delene fungere fint og har ingen fejl konstateret. Den har ikke været OC'et.
På forhånd tak og hilsen
Steff
Da jeg går med tanken om af få en ny bærbar/eller brugt, eller ihvertfald en der er hurtigere end den jeg har nu, så står den stationære computer for af skulle sælges. Så hvad kan jeg forvente af få for denne i et evt. salg?
Info:
Processor: Intel Core 2 Quad Q9400 2.66Ghz - Kvittering haves
Grafikkort: Asus GTS250 1GB DDR3 - Kvittering haves
Bundkort: Asus P5QD-Turbo - Kvittering haves
RAM: 4GB(2x2GB) OCZ Fatal1ty, PC2-8500
PSU: Tagan TG430-U15 430W, modulære(staveplade) stik
Kabinet: NZXT Lexa S
Harddisk: Ingen, da de der sidder i ikke har det for godt.
CPU, GPU og MB er fra 12-02-2010, resten kan jeg ikke huske hvornår er fra. Og der medfølger selvfølgelig diverse stik og kabler, og alle delene fungere fint og har ingen fejl konstateret. Den har ikke været OC'et.
På forhånd tak og hilsen
Steff
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.