mboost-dp1

Salg af semi-gamer PC

Gå til bund
Gravatar #1 - Wonza111
28. feb. 2012 15:10
Jeg sælger min stationære PC, som er godt 1,5 år gammel, hvis ikke yngre.

Den indeholder:

Cooler Master HAF 912 Plus Midi Tower
2 stk. Samsung SpinPoint F3 500GB
Corsair H50 CPU vandkøler
Samsung DVD±RW Writer, SH-S223C
Intel i7-860 Processor
Noctua NF-P12 120mm Blæser
Corsair TX 850W PSU
Corsair XMS3 DDR3 1600MHz 4GB
ASUS Maximus III Formula, Socket-1156
Sapphire Radeon 5970

Alt er i perfekt stand, lige gjort ren og kvitteringer kan medfølge.

Byd løs, så kigger jeg på det :-) Har intet hbo pt.
Gravatar #2 - Bachy
28. feb. 2012 18:22
Umiddelbart, så er min første tanke at du nok bør prøve på DBA/Gul&gratis for at få penge for maskinen.

Vi gutter (Og guttinder) her på newz er så pilhamrende nærige så det gør helt ondt, og vi kvier os gevaldigt ved at skulle hive mulvarpeskindet op af baglommen, og klaske American Express kortet på bordet.

Men beslutter du alligevel at sælge her på Newz, så vil jeg tro du for mest ud af at sælge delene enkeltvis. Det skulle da undre mg gevaldigt om ikke der skulle være nørder nok herinde til at kunne fordele den PC rundt i landet :)

Held og lykke med salget :)

(Jeg ser der er en del spændende ting blandt hardwaren, som ville passe godt ind i mine maskine, men jeg er en stakkels ludfattig Supporter og har ingen penge fortiden. )
Gravatar #3 - BetaLyte
28. feb. 2012 21:22
Hvor i riget befinder maskinen sig?
Gravatar #4 - Wonza111
28. feb. 2012 22:10
Sønderborg :)
Gravatar #5 - Bachy
29. feb. 2012 09:15
Det er fandme uretfærdig, så er der gode reservedele så tæt på mig, også har jeg ikke råd ;(
Gravatar #6 - Hamderbob
29. feb. 2012 09:18
Bachy (5) skrev:
Det er fandme uretfærdig, så er der gode reservedele så tæt på mig, også har jeg ikke råd ;(

Du kunne jo smide nogle bud til ham, og se om han var villig til at sælge til den pris du nu kan byde
Gravatar #7 - Bachy
29. feb. 2012 09:32
Naahh .. Jeg har desværre Skat pustende mig i nakken, så jeg må sku nok holdere gemme pengene til dem, ellers bliver de så ubehagelige.

Når det er sagt, så ku jeg fint bruge lidt ekstra HW, og det plager mig, for jeg fornemmer at sælger er villig til at forhandle om en god pris :)
Gravatar #8 - XorpiZ
29. feb. 2012 09:41
Er du villig til at sælge grafikkortet separat, og i så fald, hvad skal du have for det?
Gravatar #9 - Kolklik
29. feb. 2012 10:26
jeg yder lige lidt public service her.

Kabinet: 627kr
2x hd: 600kr/each
cpu køler: 550kr
dvd drev: 220kr
cpu: 2100kr
blæser: 175kr
psu: 875kr
ram: 300kr
mb: 1300kr
gpu: 4000kr
total 11350kr

det er ca priserne på delene fra ny (nuppet fra edbpriser) nogle af delene er ikke 100% identiske, men alle er dog samme type(eks mb fandt jeg ikke så tog det eneste asus 1156mb fra edbpriser)

så har folk lidt ide om hvor budene skal ligge :)

*OBS* nogle af delene er ekstremt dyre i forhold til deres performance, altså ment man kan få bedre billigere (i ny tilstand) så derfor er priserne kun vejledende :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login