mboost-dp1

S: Xbox 360 (4GB), Windows 7 Ultimate

Gå til bund
Gravatar #1 - LinguaIgnota
5. maj 2012 16:33
Hej røvhuller.

Jeg er kongen af fejlkøb og det skal I nu belemres med.
Der blev jo investeret i denne hersens Xbox 360 S 4GB, fordi jeg troede, at jeg godt kunne lide at spille spil og sådan noget. Det kan jeg også godt. På telefonen. Når jeg skider. - Men det der med at have en konsol stående er vist bare ikke mig.

Anyway, svineriet blev købt i Elgiganten den 3/7-11 og har siden stået 4/5 af dens liv i en papkasse i hjørnet.

Pt. står sådan et maskineri i 1187 kr. på Spilpriser.dk.

Den skal koste HBO 800 kr., tror jeg.

Derudover har jeg et stk. Windows 7 Ultimate 32/64 bit, som jeg har røv og nøgler at bruge til. Det står til små 1500 kr. på Amazon UK, så jeg synes, at det skal koste HBO 1000 kr.

Der følger ikke en fancy papæske med det der Windows, men såvidt jeg husker står der på skiverne, at de ikke er til videresalg og sådan noget. Så det er vel fint at have i samlingen, hvis man har en samling.

Lortet befinder sig på Frederiksberg, men jeg kan muligvis lokkes til at sende det der Windows på købers regning og ansvar. Xbox'en bliver ikke sendt, for så skal jeg slæbe den helt ned på posthuset og det gider jeg kraftedeme ikke.
Gravatar #2 - LinguaIgnota
5. maj 2012 16:38
Man kan få en pakke discountbatterier med til Xbox'en, hvis det er.
Jeg har også et Amitech stuetastatur, som man gerne må tage med.
Gravatar #3 - Magten
5. maj 2012 16:57
Hva faen, jeg troede du var død i en luftballonulykke (er det ikke sådan vi newz'ere dør?)..

Jeg kan måske være interesseret i Xbox'en, det skal jeg lige tænke over et par år. Men jeg tager ihvertfald ikke dit Amitech tastatur med.
Gravatar #4 - LinguaIgnota
5. maj 2012 17:02
Jeg kan fortælle, at jeg også har Fallout 3, stadig i folie (såvidt jeg husker), som du kan få med. Men det er vist også det eneste, jeg lige umiddelbart har liggende.

Og så skal du være forberedt på at skulle investere i en harddisk. 4 GB er tæt på værdiløst.

EDIT: Gal, jeg er en ringe sælger...
Gravatar #5 - PoulErik
5. maj 2012 17:36
Jeg har en lort og en kop tis, jeg gerne vil sælge.

Ikke noget personligt Lingu. Nu flamer jeg bare MS.
Gravatar #6 - Chewy
6. maj 2012 01:02
Så når du skal sælge dit lort, så er vi pludseligt gode nok alligevel. Kender typen... ;-)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login