mboost-dp1
S: RAM til bærbar - 204-SO DIMM, DDR3 - 2x2 GB
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Hep,
Har købt nogle nye klodser til min macbook pro, så har 2 x 2 GB i overskud af originale Apple ram klodser.
Det er 204 SO-DIMM, DDR3, 1066MHz.
De befinder sig i Valby og kan sendes med posten for købers regning (nok en 30 kr.)
Mindste prisen er 250 kr., hvilket allerede er budt på dba
Har købt nogle nye klodser til min macbook pro, så har 2 x 2 GB i overskud af originale Apple ram klodser.
Det er 204 SO-DIMM, DDR3, 1066MHz.
De befinder sig i Valby og kan sendes med posten for købers regning (nok en 30 kr.)
Mindste prisen er 250 kr., hvilket allerede er budt på dba
Helt præcis er det i valby de befinder sig!
Der er dog lige sket det, at selvom jeg bestilte nye ram kl 11 igår hos SHG, så har snøvlehoveder derinde kun afsendt dem endnu, men har pt. været omkring 20 timer om at pakke den lille mængde ram.. Desuden krævede de 9 kr i VISA gebyr, selvom jeg betalte med Dankort og valgte gavekort...
Lorte forretning, men desværre de eneste som havde de klodser jeg skulle bruge.
Så du kan først hente dem fra mandag af.. (regner i hvert fald ikke de skal bruge længere tid på at pakke dem!)
tl;dr de er i valby, og du kan hente dem på mandag.
Der er dog lige sket det, at selvom jeg bestilte nye ram kl 11 igår hos SHG, så har snøvlehoveder derinde kun afsendt dem endnu, men har pt. været omkring 20 timer om at pakke den lille mængde ram.. Desuden krævede de 9 kr i VISA gebyr, selvom jeg betalte med Dankort og valgte gavekort...
Lorte forretning, men desværre de eneste som havde de klodser jeg skulle bruge.
Så du kan først hente dem fra mandag af.. (regner i hvert fald ikke de skal bruge længere tid på at pakke dem!)
tl;dr de er i valby, og du kan hente dem på mandag.
Har lige fået de nye ram (wuhu!) så har lidt mere info om de gamle;
Producent: Samsung
Model: 2GB 2Rx8 PC3-8500C-07-10-F2
Anywhore, de befinder sig stadigvæk i Valby, men vi kan godt aftales at mødes omkring nørreport fx eller lign?
Producent: Samsung
Model: 2GB 2Rx8 PC3-8500C-07-10-F2
Anywhore, de befinder sig stadigvæk i Valby, men vi kan godt aftales at mødes omkring nørreport fx eller lign?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.