mboost-dp1

S: RAM til bærbar - 204-SO DIMM, DDR3 - 2x2 GB

Gå til bund
Gravatar #1 - MiniatureZeus
7. apr. 2011 12:06
Hep,

Har købt nogle nye klodser til min macbook pro, så har 2 x 2 GB i overskud af originale Apple ram klodser.

Det er 204 SO-DIMM, DDR3, 1066MHz.

De befinder sig i Valby og kan sendes med posten for købers regning (nok en 30 kr.)

Mindste prisen er 250 kr., hvilket allerede er budt på dba
Gravatar #2 - vandfarve
7. apr. 2011 12:52
Det var da en jævn kedelige salgstale.

Sig mig, er du faldet af på den?
Gravatar #3 - izym
7. apr. 2011 18:47
I så fald byder jeg 300 stakater.

EDIT: Jeg opdagede lige, at 2 nye koster 318 kr. + fragt. Hvor i landet bor du?
Gravatar #4 - vandfarve
7. apr. 2011 19:01
izym (3) skrev:
I så fald byder jeg 300 stakater.

EDIT: Jeg opdagede lige, at 2 nye koster 318 kr. + fragt. Hvor i landet bor du?

Han bor i København.

De er dog sikkert til afhentning i Holbæk og Køge (det sidste kan jeg i hvert fald stå inde for).
Gravatar #5 - izym
7. apr. 2011 19:12
Afhentning i København passer mig nu bedre, da jeg alligevel snart skal ind og bytte en CPU (havde fået den forkerte og i min hardware-rus ikke opdaget det).
Gravatar #6 - MiniatureZeus
8. apr. 2011 07:18
Helt præcis er det i valby de befinder sig!

Der er dog lige sket det, at selvom jeg bestilte nye ram kl 11 igår hos SHG, så har snøvlehoveder derinde kun afsendt dem endnu, men har pt. været omkring 20 timer om at pakke den lille mængde ram.. Desuden krævede de 9 kr i VISA gebyr, selvom jeg betalte med Dankort og valgte gavekort...
Lorte forretning, men desværre de eneste som havde de klodser jeg skulle bruge.
Så du kan først hente dem fra mandag af.. (regner i hvert fald ikke de skal bruge længere tid på at pakke dem!)

tl;dr de er i valby, og du kan hente dem på mandag.
Gravatar #7 - MiniatureZeus
11. apr. 2011 10:15
Har lige fået de nye ram (wuhu!) så har lidt mere info om de gamle;

Producent: Samsung
Model: 2GB 2Rx8 PC3-8500C-07-10-F2

Anywhore, de befinder sig stadigvæk i Valby, men vi kan godt aftales at mødes omkring nørreport fx eller lign?
Gravatar #8 - izym
11. apr. 2011 12:09
Jeg er kommet i tanke om, at det jo er i den her måned jeg skal bestille Defqon.1 billet, så pengepungen er lidt tom p.t. :( Jeg er muligvis stadig interesseret, men skulle en anden køber byde sig, skal du ikke holde dig tilbage for mig.
Gravatar #9 - MiniatureZeus
12. apr. 2011 09:24
De er solgt :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login