mboost-dp1
S: Playstation 3 Slim 320 GB med Spil+controllers
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Sælger Playstation 3 320 GB den nyeste model af playstation 3
den er 3 måneder gammel , er brugt meget lidt, bon medfølger
med til maskinen har jeg også
2 x standard wireless controllers
fifa 11
Black ops
Mass Effect
My Little Big Panet 2
den er 3 måneder gammel , er brugt meget lidt, bon medfølger
med til maskinen har jeg også
2 x standard wireless controllers
fifa 11
Black ops
Mass Effect
My Little Big Panet 2
MiniatureZeus (4) skrev:Så byder jeg 800 kr.
Skulle vi ikke for en gangs skyld lade være med at deraile en tråd - bare inden for de første 17 indlæg? Rekorden for derailing kan umuligt nås, med mindre OP'eren derailer sig selv i første indlæg, og det kan kun blive katastrofalt.
On topic:
Nothing to see here, people. Keep moving, keep moving.
du har jo ik fået mit navn som du siger selvom jeg har givet dig min adresse og sagt jeg hed jakob:D
du har ikke sendt mig billeder af det du angiveligt sælger?
men derimod nogle tilfældige billede, der ud fra min hurtige analyse ikke er taget med samme kamera og du skrev de var taget med digitalkamera, hvor jeg kunne se de var taget med en mobil. en SE k810i.
Det er sku da klart jeg ikke har tillid til dig når du undgår at inditificere dig over for mig og desuden giver mig falske beviser på at du faktisk har varen.
men derimod nogle tilfældige billede, der ud fra min hurtige analyse ikke er taget med samme kamera og du skrev de var taget med digitalkamera, hvor jeg kunne se de var taget med en mobil. en SE k810i.
Det er sku da klart jeg ikke har tillid til dig når du undgår at inditificere dig over for mig og desuden giver mig falske beviser på at du faktisk har varen.
MartinSand (19) skrev:nøj, hvor kan det bare gøre mig arrig!
Der er kun én konklusion, som vi kan fremdrive af dette:
Hvis du er ny på newz.dk, er du nederen på newz.dk.
Alle som én skal flames tilbage til stenalderen, hvis de bare prøver at forsøge på at begynde på noget, der snært kan fortolkes som værende uetisk, ulovligt, umuligt eller bare u-imod MiniatureZeus' meninger.
Det er fordi cssstener er pænt nedern til humor. Stik modsat dette barn: http://www.threadbombing.com/data/media/20/funny-k...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.