mboost-dp1
S: HTC Touch Cruise + tilbehør
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Da jeg har været så letsindig at købe en Desejr må jeg af med den gamle telefon.
Det er en ulåst 3G telefon med indbygget GPS. Der følger noget TomTom-software med, men jeg vil ikke love man kan hente det gratis by-kort de reklamerer med (det har jeg vist allerede gjort). Til gengæld ligger der noget iGo og Drive på MicroSD-kortet.
De vigtigste specs:
Qualcomm MSM7200 400 MHz processor
256 MB ROM / 128 MB RAM
3G (HSDPA, 3.6 Mbps)
WLAN (802.11b/g)
GPS / A-GPS
Bluetooth v2.0 med A2DP
3.15 MP foto/videokamera m/autofokus
VGA-kamera på forsiden til videoopkald
FM-radio
Har altid kørt med skærmbeskyttelse, så der er absolut ingen ridser i skærmen. Resten af telefonener ridset til ukendelighed har lidt småridser, men den er faktisk, hvis jeg selv skal sige det, temmelig pæn: billede / billede
Telefonen er opdateret til Windows Mobile 6.1 og er nulstillet fuldstændig, der ligger dog favoritter til tyske grænseshops i iGo... Dem får den heldige køber med ganske gratis.
Den fejler kun én ting, låget til kortet er faldet af - billede.
Købt 18-03-08 hos clicksalg.dk for 3799 kr, har pdf faktura fra dem på mail.
Telefonens fulde specifikationer: GSM Arena
Review findes på samme side: Review
Standard-tilbehør der følger med:
Original kasse
Batteri
Lader
USB-kabel
Brugervildledning / CD'er
"Taske" (pose kalder de det)
Pen + ekstra pen
Kablet headset
Skærmbeskyttelse følger ikke med, har lige pillet den af, da den alligevel er godt brugt. Vil anbefale man køber denne (8,50 kr inkl porto) eller invisiShield eller nåwed.
Ekstra tilbehør:
Bil-lader
Holder til forruden
4 GB MicroSD kort (sidder allerede i) + SD-adapter
Billede af holder/billader her
Pris:
Sidst jeg tjekkede på DBA ville folk have et sted mellem 1000-4000 kr for telefonen (sidstnævnte er nok nypris fra forhandler), så jeg tror vi starter på 600 + porto og slutter når jeg synes prisen er fornuftig.
Kan også afhentes på nordvestfyn efter aftale.
Det er en ulåst 3G telefon med indbygget GPS. Der følger noget TomTom-software med, men jeg vil ikke love man kan hente det gratis by-kort de reklamerer med (det har jeg vist allerede gjort). Til gengæld ligger der noget iGo og Drive på MicroSD-kortet.
De vigtigste specs:
Qualcomm MSM7200 400 MHz processor
256 MB ROM / 128 MB RAM
3G (HSDPA, 3.6 Mbps)
WLAN (802.11b/g)
GPS / A-GPS
Bluetooth v2.0 med A2DP
3.15 MP foto/videokamera m/autofokus
VGA-kamera på forsiden til videoopkald
FM-radio
Har altid kørt med skærmbeskyttelse, så der er absolut ingen ridser i skærmen. Resten af telefonen
Telefonen er opdateret til Windows Mobile 6.1 og er nulstillet fuldstændig, der ligger dog favoritter til tyske grænseshops i iGo... Dem får den heldige køber med ganske gratis.
Den fejler kun én ting, låget til kortet er faldet af - billede.
Købt 18-03-08 hos clicksalg.dk for 3799 kr, har pdf faktura fra dem på mail.
Telefonens fulde specifikationer: GSM Arena
Review findes på samme side: Review
Standard-tilbehør der følger med:
Original kasse
Batteri
Lader
USB-kabel
Brugervildledning / CD'er
"Taske" (pose kalder de det)
Pen + ekstra pen
Kablet headset
Skærmbeskyttelse følger ikke med, har lige pillet den af, da den alligevel er godt brugt. Vil anbefale man køber denne (8,50 kr inkl porto) eller invisiShield eller nåwed.
Ekstra tilbehør:
Bil-lader
Holder til forruden
4 GB MicroSD kort (sidder allerede i) + SD-adapter
Billede af holder/billader her
Pris:
Sidst jeg tjekkede på DBA ville folk have et sted mellem 1000-4000 kr for telefonen (sidstnævnte er nok nypris fra forhandler), så jeg tror vi starter på 600 + porto og slutter når jeg synes prisen er fornuftig.
Kan også afhentes på nordvestfyn efter aftale.
Nu med endnu ekstra mega meget mere tilbehør!
Bluetrek bluetooth håndfri bil-dims
http://www.daydeal.com/files/i12/bluetrek_kr1.jpg
Bluetrek bluetooth håndfri bil-dims
http://www.daydeal.com/files/i12/bluetrek_kr1.jpg
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.