mboost-dp1

S: HP Touchsmart 600

Gå til bund
Gravatar #1 - Lutti
16. jan. 2012 08:38
Jeg sælger min HP Touchsmart 600, da jeg er nået til et punkt hvor jeg har mere brug for en 'rigtig' gaming computer, i stedet for en fancy touchscreen :-)
Startpris lå på omkring de 10.000, købt i maj 2010, og da der er intet galt med computeren og det er en vidunderlig computer så længe man ikke forventer at køre på fuld grafik i f.eks. World of Warcraft eller Stars Wars:The Old Republic - computeren kan altså sagtens køre disse spil, bare ikke nær så optimalt som en ægte gaming computer vil kunne.
Computeren er udelukkende til afhentning på adresse i Albertslund. Der medfølger både trådløs mus+keyboard og desuden en mus med ledning også - alt fra HP. (Opdatering senere i dag på om kvittering haves, flere info om specs osv)
Minimum pris 5000 kr
Gravatar #2 - Slettet Bruger [1158025971]
16. jan. 2012 14:44
Bare som info, så er det ikke sandsynligt at du får 50% af prisen på en næsten 2 år gammel computer her på Newz og endda slet ikke når du kan få noget tilsvarende/bedre for cirka 1000 kr. mere som ny og med reklamationsret.

Dog, da jeg kan se fra navnet at du udgiver dig selv som Michelle, så hjælper det nok på prisen hvis salg foregår personligt med adresse, telefon nummer og en middag for 2.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login