mboost-dp1
S: HP pavilion dv6-6132 bærbar
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Lækker kraftfuld topmodel fra Hp, Bærbaren er spækket med godt hardware og software, blandt andet AMD Radeon grafikkort, Intel i7 Quadcore processor, Beats By Dre Audio kort og alverdens ind og udgange, F.eks HDMI udgang. Kabinettet er udført i børstet aluminium og fremstår både robust og lækkert at se på. Bærbaren er købt d 7/8-11 i Computercity Næstved, så den er ikke engang 1 år gammel, og sælges udelukkende på grund af at jeg vil ha en Macbookpro istedet. Der er ingen kosmetiske fejl overhoved og bærbaren fremstår som ny. Den kommer med alt originalt software(Styresystem) osv og alt hvad jeg har haft liggende osv vil blive slettet inden køb. Der medfølger selvf original indpakning og kvittering. Kom med et bud eller skriv hvis i har nogle spørgsmål eller vil ha sendt billeder af bærbaren: )
http://www.pricerunner.dk/pi/27-2739900/Baerbare/H... ligner meget godt.
~6500 nypris
~6500 nypris
Mit gæt er at du nok skal sætte din lid til DBA eller lign. hvis du vil over ~3500 kroner.
At den allerede er på nippet til at runde 12 måneder koster et halvstort afslag i prisen (herinde).
Mens det selvfølgelig er relevant for prisen at den ser ud som ny, så vil vi nørder også lægge stor vægt på, at der er kommet en nyere generation af iCores siden du købte computeren.
Du vil nok have bedre held med 'the general public'. :)
At den allerede er på nippet til at runde 12 måneder koster et halvstort afslag i prisen (herinde).
Mens det selvfølgelig er relevant for prisen at den ser ud som ny, så vil vi nørder også lægge stor vægt på, at der er kommet en nyere generation af iCores siden du købte computeren.
Du vil nok have bedre held med 'the general public'. :)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.