mboost-dp1
S: Defekt MBP 2.4, 15", Model: A1260
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Hej,
desværre er min kun 2 år gamle 15" MacBook Pro, model A126, gået bort :(
Det er højst sandsynligt Logicboardet (Motherboard på alm sprog) der er dødt.
En udskiftning af dette koster min. 6.000 kr. Her i Danmark (hos Eplrhuset eller Humac), man gøre det selv for 3-4000 kr.
Jeg sælger derfor maskinen som defekt, da jeg hellere vil
købe en ny.
Følgende dele virker upåklageligt: tastatur (us), SuperDrive, skærm (dog muligvis lidt ridset, i hvertfald fedtet), Ram(2 gb, org), blæserne virker også. Selve kabinettet er ridset og beskadiget (bulet og ikke helt tætsluttet)
alt andet er jeg ikke sikker på virker.
Indtil videre er der 2 der er villige til i hvert fald at give 1000 kr for skidtet, men er sikker på den kan komme længere op i pris! Det er jo Apple som jo er kendt for at indeholde ægte Børnearbejder-sved og tårer, hvilket jo i disse dage er mange penge værd! ;-)
Den befinder sig i Valby, men kan også sendes.
/Daniel
desværre er min kun 2 år gamle 15" MacBook Pro, model A126, gået bort :(
Det er højst sandsynligt Logicboardet (Motherboard på alm sprog) der er dødt.
En udskiftning af dette koster min. 6.000 kr. Her i Danmark (hos Eplrhuset eller Humac), man gøre det selv for 3-4000 kr.
Jeg sælger derfor maskinen som defekt, da jeg hellere vil
købe en ny.
Følgende dele virker upåklageligt: tastatur (us), SuperDrive, skærm (dog muligvis lidt ridset, i hvertfald fedtet), Ram(2 gb, org), blæserne virker også. Selve kabinettet er ridset og beskadiget (bulet og ikke helt tætsluttet)
alt andet er jeg ikke sikker på virker.
Indtil videre er der 2 der er villige til i hvert fald at give 1000 kr for skidtet, men er sikker på den kan komme længere op i pris! Det er jo Apple som jo er kendt for at indeholde ægte Børnearbejder-sved og tårer, hvilket jo i disse dage er mange penge værd! ;-)
Den befinder sig i Valby, men kan også sendes.
/Daniel
Det skal lige siges, at jeg har original kvittering og de originale cd'er (leopard) der fulgte med. Andet, inkl harddisk og oplader følger IKKE med!
Batteriet har haft omkring 600 cycles og holder strøm i 2-3 timer med wifi og fuld skærmstyke.
Batteriet har haft omkring 600 cycles og holder strøm i 2-3 timer med wifi og fuld skærmstyke.
computeren er, forresten, solgt.
tak fo den enorme interesse!
Ku' ikke ha' gjort det uden jer folkens...!
tak fo den enorme interesse!
Ku' ikke ha' gjort det uden jer folkens...!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.