mboost-dp1
S: Compaq Proliant 3000 servere i rackskab
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Hej Newz brugere.
Jeg har et par gamle servere stående og ville høre om det er noget som kan sælges eller ej.
Det drejer sig om følgende:
1 stk Compaq Proliant 3000 server (P-II) med 4 stk 9.1 GB Wide-Ultra SCSI 10.000 RPM diske og 1 stk 4.3 GB Wide-Ultra SCSI disk. Der er også en Compaq 20/40 GB DLT tape station i samt CD-rom drev.
1 stk Compaq Proliant 3000 server (P-III) med 4 stk 9.1 GB Wide-Ultra SCSI 10.000 RPM diske samt CD-rom drev.
1 stk APC Smart UPS 1500.
Det hele er installeret i et Compaq serverskab på hjul med glaslåge foran og skuffe til tastatur.
Serverne fungerer fint nok (blev sidst testet for ca 3½ år siden) men har stået ubrugt i lang tid nu.
Jeg har billeder af tingene hvis det kan hjælpe nogen.
Det som jeg er interesseret i at høre er om det overhovedet er noget værd og hvis det kan sælges hvad ville en fornuftig pris være?
På forhånd tak.
Jeg har et par gamle servere stående og ville høre om det er noget som kan sælges eller ej.
Det drejer sig om følgende:
1 stk Compaq Proliant 3000 server (P-II) med 4 stk 9.1 GB Wide-Ultra SCSI 10.000 RPM diske og 1 stk 4.3 GB Wide-Ultra SCSI disk. Der er også en Compaq 20/40 GB DLT tape station i samt CD-rom drev.
1 stk Compaq Proliant 3000 server (P-III) med 4 stk 9.1 GB Wide-Ultra SCSI 10.000 RPM diske samt CD-rom drev.
1 stk APC Smart UPS 1500.
Det hele er installeret i et Compaq serverskab på hjul med glaslåge foran og skuffe til tastatur.
Serverne fungerer fint nok (blev sidst testet for ca 3½ år siden) men har stået ubrugt i lang tid nu.
Jeg har billeder af tingene hvis det kan hjælpe nogen.
Det som jeg er interesseret i at høre er om det overhovedet er noget værd og hvis det kan sælges hvad ville en fornuftig pris være?
På forhånd tak.
Jeg tror ikke du kan få mange penge for andet end selve skabet.
De seneste priser jeg har set på Proliant DL380 G3 ligger mellem 500 og 900kr.
Og det er så xeon 3GHz maskiner.
Find et kærligt hjem til dem, hvor de kan gøre glæde, et skolehjem/kollegie eller lign.
Hvis det befinder sig i sønderjylland, har jeg en skole der nok kan bruge dem.
De seneste priser jeg har set på Proliant DL380 G3 ligger mellem 500 og 900kr.
Og det er så xeon 3GHz maskiner.
Find et kærligt hjem til dem, hvor de kan gøre glæde, et skolehjem/kollegie eller lign.
Hvis det befinder sig i sønderjylland, har jeg en skole der nok kan bruge dem.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.