mboost-dp1
S: Billigt tøj i Aalborg
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Hey fellow newz'ers!
Min chef har for nyligt opkøbt et stort lager af tøj fra en Markus forretning i Tønder, der har haft en røgskade på 3. etage. Tøjet har været opbevaret i stuen og på 1. sal, og jeg har personligt ikke kunne lugte noget som helst, på noget af det tøj jeg har købt.
Jeg ville blot give jer chancen for at gøre et godt køb, og invitere jeg til at købe noget billigt tøj. Alt sælges med -70%, og der er stort udvalg i alt lige fra t-shirts, slips og hatte til cardigans, bukser og habitjakker.
Tilbuddet løber fra nu og ca. to uger frem, og finder sted på:
Seaport Café og Bowling, Strandvejen 7, 9000 Aalborg.
Er I interesserede kan I smide mig en PM, og jeg skal give jer yderligere information.
Fortsat god NWW2011! :)
Min chef har for nyligt opkøbt et stort lager af tøj fra en Markus forretning i Tønder, der har haft en røgskade på 3. etage. Tøjet har været opbevaret i stuen og på 1. sal, og jeg har personligt ikke kunne lugte noget som helst, på noget af det tøj jeg har købt.
Jeg ville blot give jer chancen for at gøre et godt køb, og invitere jeg til at købe noget billigt tøj. Alt sælges med -70%, og der er stort udvalg i alt lige fra t-shirts, slips og hatte til cardigans, bukser og habitjakker.
Tilbuddet løber fra nu og ca. to uger frem, og finder sted på:
Seaport Café og Bowling, Strandvejen 7, 9000 Aalborg.
Er I interesserede kan I smide mig en PM, og jeg skal give jer yderligere information.
Fortsat god NWW2011! :)
Det ville jeg sgu gerne kigge på, men Aalborg er sateme langt væk. Du gør mig ked af det.
Anways: Bump for great justice.
Anways: Bump for great justice.
vandfarve (3) skrev:Markus-forretning? Tønder?
Hvilket slags tøj snakker vi om?
Gå ned i din lokale Markus og kig. Tror det er mere eller mindre det samme :P
Vandborg (21) skrev:Hvorfor skriver du det egentlig ikke bare her? Det er vel ikke hemmeligt?
Er du da sindsyg? Jeg vil da ikke risikere at have Porrefreaken stående lige pludselig.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.