mboost-dp1

S/BG: Samsung CLP-550N farvelaserprinter

Gå til bund
Gravatar #1 - Dreadnought
20. aug. 2011 19:17
Jeg gider ikke bøvle med denne printer mere. Mage til inhabil design skal man lede længe efter. Mekanisk virker printeren, men den skal renses. Der er støv og på waste toner tank føleren. Der er næsten nye sort og gul tonere. Maks 200 print. Cyan og magenta, kender jeg ikke standen på, men der er nok ikke meget tilbage i dem.

HBO: NULL

Disclaimer: Den sendes ikke nogen steder. Jeg kan levere den, men buddet skal også tage højde for det. Vandfarve yder fuld support i 17 år. Lingie servicerer VF imens.

*EDIT* MIDDELFART!!!
Gravatar #2 - meh
20. aug. 2011 22:30
meh, ved sku ikke om jeg gider.
hvor mange kopier har den kørt ialt cirka.
Gravatar #3 - Dreadnought
21. aug. 2011 06:48
farve/sort 4162/1865

Cyan er lidt fesen.
Gravatar #4 - meh
22. aug. 2011 10:37
Jeg tror jeg springer over, du lyder til at have forsøgt at rense den uden held ?
Gravatar #5 - Dreadnought
22. aug. 2011 13:04
Kun hvad jeg kan nå med vatpinde. Jeg har slet ikke forsøgt at hive skruetrækkeren frem.
Gravatar #6 - meh
22. aug. 2011 14:26
Dreadnought (1) skrev:
Mage til inhabil design
Så er jeg mystificeret af denne sætning.
Anyho, hvis jeg skal til at nosse rundt med det skidt, vil jeg byde den friske luft samt at slipper du for at bære rundt på den mere da jeg i så fald vil afhente dyret selv.
Gravatar #7 - Dreadnought
22. aug. 2011 15:00
Deal!

Jeg har sendt dig en pm.
Gravatar #8 - meh
23. aug. 2011 15:01
Jeg er hårdt ophængt i denne uge, men håber jeg kan knibe det ind lørdag eller søndag, ønsker de besked telefonisk kan du eventuelt smide et mobil nummer via PM.
Gravatar #9 - Dreadnought
23. aug. 2011 20:51
Jeg har sendt dig endnu en pm.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login