mboost-dp1
Overskudsram
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Efter lidt oprydning i skrivebordsskuffen er der kommet følgende ram sæt i overskud.
Corsair 2*2GB DDR3 TW3X4G1600C9D
OCZ 2*1GB DDR2 OCZ2P800R22GK
OCZ 2*512MB DDR2 OCZ2P8001GK
Alle tre sæt virkede da de blev lagt i skuffen, men jeg har ingen mulighed for at teste dem.
Pris ide: 1½L Cola eller ligende (pr. sæt?).
Befinder sig i Odense C og sendes ikke.
Hvis der ikke er nogen der vil have dem så ryger de ud senest fredag.
Corsair 2*2GB DDR3 TW3X4G1600C9D
OCZ 2*1GB DDR2 OCZ2P800R22GK
OCZ 2*512MB DDR2 OCZ2P8001GK
Alle tre sæt virkede da de blev lagt i skuffen, men jeg har ingen mulighed for at teste dem.
Pris ide: 1½L Cola eller ligende (pr. sæt?).
Befinder sig i Odense C og sendes ikke.
Hvis der ikke er nogen der vil have dem så ryger de ud senest fredag.
Jeg har rigtig meget gammelt hardware derhjemme som jeg aldrig får brugt. Jeg overvejer meget at lave en tråd med det hele og få det solgt, men det tager alligevel en del tid - specielt hvis det hele skal testes inden så man ved at det virker...Ronson ⅍ (8) skrev:Det der koncept med at smide hardware ud - hvad går det ud på og hvad skal det til for?
...og derfor overvejer jeg også bare at smide det ud eller forære det væk ^^
Magten (10) skrev:Jeg har rigtig meget gammelt hardware derhjemme som jeg aldrig får brugt. Jeg overvejer meget at lave en tråd med det hele og få det solgt, men det tager alligevel en del tid - specielt hvis det hele skal testes inden så man ved at det virker...
...og derfor overvejer jeg også bare at smide det ud eller forære det væk ^^
smid det på utestet, tb køber det alligevel
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.