mboost-dp1
Nummerpladeskruer (nyt lovkrav)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
mELIeha (2) skrev:Jeg har prøvet at bestille nummerpladeskruer hos nummer plade skruer .dk
Jeg modtog dem aldrig og da jeg prøvede at kontakte dem var de flabede og nægtede at hjælpe mig. Kan IKKE anbefale at købe derfra.
Samme her! Jeg har desuden hørt at nummerpladseskruer.dk bruger børnearbejde.
Hånter (4) skrev:mELIeha (2) skrev:Jeg har prøvet at bestille nummerpladeskruer hos nummer plade skruer .dk
Jeg modtog dem aldrig og da jeg prøvede at kontakte dem var de flabede og nægtede at hjælpe mig. Kan IKKE anbefale at købe derfra.
Samme her! Jeg har desuden hørt at nummerpladseskruer.dk bruger børnearbejde.
Manden bag, Allan Hansen, råbte af mig da jeg ringede 10 dage efter jeg bestilte og ikke havde modtaget dem. Han var ondsindet i sin tone.
Hvorfor giver det mening at sælge nummerpladeskruer når de gives væk gratis: https://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=2134706 ?
Jeg syntes at tyvene burde kunne trække udgifterne til en ny Phillips skruetrækker fra... evt få pengene tilbage for de gamle lig kærvet!
shackletondk (8) skrev:Jeg syntes at tyvene burde kunne trække udgifterne til en ny Phillips skruetrækker fra... evt få pengene tilbage for de gamle lig kærvet!
Det er Pozidriv skruer som er vist på billedet. Men ja, jeg undrede mig også over at siden havde valgt at sælge skruer med en standard kærv. Ville det ikke være mere oplagt at bruge envejskærv? Eller i det mindste den der irriterende sikkerheds-Torx, som man aldrig kan finde bits til (okay, så skulle de også levere bittet dertil og så bliver det dyrere)
Fuck, det er også et lovkrav med hætter. Den ene af mine hætter er sgu faldet af. Efter kun 18 år. Billigt skrammel.
mELIeha (2) skrev:Jeg har prøvet at bestille nummerpladeskruer hos nummer plade skruer .dk
De snyder og stjæler penge!
Hekatombe (9) skrev:Det er Pozidriv skruer som er vist på billedet. Men ja, jeg undrede mig også over at siden havde valgt at sælge skruer med en standard kærv.
Pozidriv er næsten mere brugte end phillips :)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.