mboost-dp1

Msi Gaming Computer med Skærm SUPER PRIS

Gå til bund
Gravatar #1 - Jacob Schmidt
29. sep. 2014 14:57
Bærbar, MSI. Jeg sælger min Msi Ge60 gaming computer med skærm til. Skærmen er en AOC skærm købt for 1100kr. Computeren er lidt over et år gammel, men køre stadig godt. Skærmen er købt lidt efter computeren og er også i god stand. Computeren kan godt tage spil som Battle Field 3, hvis det er det man vil spille. Computeren har lidt ridser på toppen, men er ellers i fin stand. Garantien på computeren er ikke gået ud endnu, der er lidt over et halvt år tilbage. Kom gerne med spørgsmål. Håber på en hurtig handel. Skærmen er med i prisen. Prisen er 5400kr
Gravatar #2 - IT-ekspert Kejser
29. sep. 2014 15:11
Hej Jacob,

Velkommen til.

Inden folk begynder at bashe dig for alle de fejl du har lavet med dit første indlæg på newz.dk vil jeg give dig en hånd og bede om følgende info:

Haves kvittering?, hvad er specifikationerne? Hvilken model er skærmen? Hvor stor er skærmen (både bærbar og ekstern)? Hvor befinder varen sig? Afhentes eller sendes varen?

Igen velkommen til - håber du får solgt din maskine til en fornuftig pris - men jeg tror dog at du får mest for den på dba.dk/guloggratis eller qxl - da folk på newz ved hvad tingene er værd. Du får ikke 5400 for den herinde - men igrn afhænger af specifikationerne.

Mads

Edit: Kender ikke personen og skal ikke selv købe - det er ren forbruger-service®
Gravatar #3 - jeldtoft
29. sep. 2014 19:12
Yder du Privat Garanti™?
Gravatar #4 - Svindleren
29. sep. 2014 20:19
Hej Jacob Schmidt

Jeg har lært, at man ikke skal pege fingre af andre, når man selv er idiot, men jeg gør det nu alligevel. Fuck andre.

Jeg synes du skal beholde din gode gaming computer med skærm til SUPER PRIS. Grundet at du skal bruge den til at lære at skrive gode salgsannoncer med. Din annonce virker MEGET useriøs. Orker ikke at skrive mere :S

pointen er i indlæg 2.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login