mboost-dp1
Lenovo SL 500 sælges
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Lenovo sl 500 sælges
Den er godt et år gammel og fungerer upåklageligt. Den har været til reparation 1 gang, lige da jeg fik den, der fik den skiftet tastatur. Esc knappen sidder løst på tastaturet og kan stadigvæk sættes på, hvis man er lidt snild. Den har Windows Vista Home Premium og lidt andre nævneværdige specifikationer:
Processor: Intel Core 2 Duo 2,0 GHz
Hukommelse (Ram): 2GB
Systemtype: 32-bit operativ system
320 GB harddisk
Grafikkort: NVIDIA GeForce 9300M GS
Der er intet i vejen med hverken strømforsyning eller computeren generelt, og er yderst vedholdt.
Den er købt på Clicksalg.dk d. 6/7-09 for 5799,- og jeg ønsker omkring 3500 kr. for den. Alle manualer og den originale papkasse haves. Jeg har også følgesedlen fra Clicksalg.
Skriv endelig for mere info eller billeder.
Mail: [email protected]
Den er godt et år gammel og fungerer upåklageligt. Den har været til reparation 1 gang, lige da jeg fik den, der fik den skiftet tastatur. Esc knappen sidder løst på tastaturet og kan stadigvæk sættes på, hvis man er lidt snild. Den har Windows Vista Home Premium og lidt andre nævneværdige specifikationer:
Processor: Intel Core 2 Duo 2,0 GHz
Hukommelse (Ram): 2GB
Systemtype: 32-bit operativ system
320 GB harddisk
Grafikkort: NVIDIA GeForce 9300M GS
Der er intet i vejen med hverken strømforsyning eller computeren generelt, og er yderst vedholdt.
Den er købt på Clicksalg.dk d. 6/7-09 for 5799,- og jeg ønsker omkring 3500 kr. for den. Alle manualer og den originale papkasse haves. Jeg har også følgesedlen fra Clicksalg.
Skriv endelig for mere info eller billeder.
Mail: [email protected]
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.