mboost-dp1

Køb af gamer PC

Gå til bund
Gravatar #1 - techman
22. sep. 2010 10:16
Hejsa

Jeg har været på udkig efter en gamer computer, som helst meget gerne kunne spille spil som bl.a. WoW uden problemer, og jeg er faldet over denne: http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?...

Jeg vil opgradere bundkort til gigabyte og til bedre cpu køler.

Jeg har en max. pris på 7.000kr., og jeg vil derfor høre om der er nogle herinde som kan hjælpe mig, om denne computer er god i forhold til det krav jeg har, samt til den pris, eller om der findes bedre?

- På forhånd tak. :D
Gravatar #2 - Zombie Steve Jobs
22. sep. 2010 10:45
Synes den er for dyr?
Du kan samle en meget bedre for mindre.
Gravatar #3 - techman
22. sep. 2010 11:00
tanghaar (2) skrev:
Synes den er for dyr?
Du kan samle en meget bedre for mindre.

Kan du eventuel give mig nogle links, jeg kan kigge på, da jeg ikke er en haj til selv at samle :)
Gravatar #4 - Bundy
22. sep. 2010 11:41
Husk at hvis du skal spille WoW primært er det CPU der er afgørende og ikke GPU.
Gravatar #5 - Woller
22. sep. 2010 11:42
Du kan ikke få meget bedre end denne hvis du samler den selv til de penge :)
Gravatar #6 - techman
22. sep. 2010 12:17
Bundy (4) skrev:
Husk at hvis du skal spille WoW primært er det CPU der er afgørende og ikke GPU.

- tak.
Den computer jeg har set på, har en Alpine 64 GT (mere info) ville den være tilstrækkelig?

Woller (5) skrev:
Du kan ikke få meget bedre end denne hvis du samler den selv til de penge :)

Tak for dette, jeg vil kigge på den, og sammenligne lidt ;)
Gravatar #7 - Bundy
22. sep. 2010 13:44
techman (6) skrev:
- tak.
Den computer jeg har set på, har en Alpine 64 GT (mere info) ville den være tilstrækkelig?

What? Det er en CPU Køler du linker til :)
Gravatar #8 - techman
22. sep. 2010 14:05
Bundy (7) skrev:
techman (6) skrev:
- tak.

What? Det er en CPU Køler du linker til :)

Jeg ved ikke lige hvorfor det indlæg kom her, talte angående en cpu køler med en anden.. beklager :P

Men altså der sidder en AMD 1055T PhenomII 6x2.80GHz, og jeg er ikke så meget inde i dette, så ville denne være god nok?
Gravatar #9 - techman
22. sep. 2010 16:26
Tusinde tak for hjælpen.

Min kommende computer er nu bestilt.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login