mboost-dp1

K:WD TV Live

Gå til bund
Gravatar #1 - Nielsenand
3. okt. 2012 07:37
Jeg er på udkig efter en Western Digital TV LIVE. Inden jeg løber ud og køber en sprit ny vil jeg lige høre om der er nogen der har en ældre model som de vil af med?
Gravatar #2 - Slettet Bruger [2646967116]
3. okt. 2012 07:39
Deadline?
Gravatar #3 - Nielsenand
3. okt. 2012 08:09
En måneds tid. Ikke fordi jeg har travlt med at købe. Vil bare gerne snart kunne køre film fra min NAS på fladsærmen i stedet for en 12,1" computer skærm :)
Lige for at præcisere så skal det være den model med Ethernet, men det giver måske sig selv når jeg har skrevet LIVE.
Gravatar #4 - Slettet Bruger [2646967116]
3. okt. 2012 08:21
Skal lige se hvor meget arbejde der er i at konvertere alle mine film til et format, kassen fatter. hvis det er for tidskrævende har jeg en enhed jeg skal af med.

Tester det i weekenden.
Gravatar #5 - Nielsenand
3. okt. 2012 08:26
Okay. Det lyder fint. Ved du om den kan køre mkv filer? Så vidt jeg kan læse mig frem til kan den godt.
Gravatar #6 - fjols
3. okt. 2012 08:33
Det kan den godt. MKV er bare en container, så der kan være problemer. Som f.eks. SlettetBruger der har rippet hans undertekster i et format den ikke kan læse (hvis jeg har forstået ham ret)
Gravatar #7 - Slettet Bruger [2646967116]
3. okt. 2012 08:47
Mine undertekster er inkluderet i MKV'en i samme format som på Blu-rayen (PGS) - Officielt Understøtter WD-live PGS subs, men i realiteten er det en anden sag. nogengange viser den tekst i underlige tegn, andre gange kan den finde på at droppe at vise undertekster halvejs inde i filmen.

Men det gælder kun inkluderede PGS subs.

Der er nogen workarounds dog, nogen jeg skal forsøge mig med i weekenden.
Gravatar #8 - Skak2000
3. okt. 2012 09:32
Kan kun anbefale WD TV Live, har brugt den i nogle år nu. Ingen klager her og yderst tilfreds med understøttelsen af de forskellige formater.

Dog er jeg lidt irriterede over at man ikke kan tilslutte USB DVD drev.
Gravatar #9 - kinaholm
3. okt. 2012 18:32
Kan også kun anbefale den herfra, lad dog være med at opdatere den til nyeste software, den buggede min fuldstændig ud og det tog flere minutter at loade mkv filer - har ellers ALDRIG haft problemer med den... Desuden er den så let at bruge, at selv kæresten elsker den :)
Gravatar #10 - Nielsenand
8. okt. 2012 06:59
Any news Porre?
Gravatar #11 - Slettet Bruger [2646967116]
8. okt. 2012 07:08
Yeah, jeg brænder underteksterne ind i film-billedet, så er problemet omgået, og produktet kan fortsat eksistere i min ejendom :P
Gravatar #12 - Nielsenand
8. okt. 2012 07:24
SATANS :) Men på den anden side viser det bare at det præcis er den boks jeg skal have! (Nu ved jeg også hvor jeg kan spørge hvis jeg får problemer med underteksterne)
Gravatar #13 - Slettet Bruger [2646967116]
8. okt. 2012 07:36
Kan anbefale at rippe og encode film med et program der kan rippe underteksterne til en ekstern fil, fx DVD-fab- så har man ingen issues.

Dvs JEG HAR :P da jeg aldrig har fået dvd-fab til at fungere ^^ men det er ikke tilfældet ved mine kammerater.

DVD-fab understøtter GPU accelleration vi CUDA iøvrigt.
Gravatar #14 - Nielsenand
8. okt. 2012 08:02
Okay. Det er modtaget. Tak for de gode råd.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login