mboost-dp1
K: Sony Vaio
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Hej kære venner!
Jeg har desværre fået ødelagt min computer og nu står jeg i en situation hvor jeg mangler en bærbar. Jeg har set mig varm på en Sony Vaio F serien Primært VPCF11M1E/H modellen..
Hvis nogen af jer gerne vil af med sårn en til billige penge, eller kender nogen som sælger billigt, eller en forhandler, bliver jeg en glad skoledreng som kan få glæde af den.
Jeg befinder mig i Århus, og tager gerne nogle enkelte ruter ud af århus for at se på sårn en, så som ålborg osv.
Jeg har set den til 8999,- i FONA hvilket min nuværende løn plus SU ikke rækker til, dog er det VPCF12M1E modellen som er en bedre model vil jeg tro.
Mvh.
Fawad Nz
Jeg har desværre fået ødelagt min computer og nu står jeg i en situation hvor jeg mangler en bærbar. Jeg har set mig varm på en Sony Vaio F serien Primært VPCF11M1E/H modellen..
Hvis nogen af jer gerne vil af med sårn en til billige penge, eller kender nogen som sælger billigt, eller en forhandler, bliver jeg en glad skoledreng som kan få glæde af den.
Jeg befinder mig i Århus, og tager gerne nogle enkelte ruter ud af århus for at se på sårn en, så som ålborg osv.
Jeg har set den til 8999,- i FONA hvilket min nuværende løn plus SU ikke rækker til, dog er det VPCF12M1E modellen som er en bedre model vil jeg tro.
Mvh.
Fawad Nz
Lad vær med at sætte baren så høj når du kun er på SU.
Hvorfor ikke vælge noget du har bedre råd til at miste når uheldet er ude?
Hvorfor ikke vælge noget du har bedre råd til at miste når uheldet er ude?
De er såå fandens lækre!
jeg tænker mere, at de holder længere tid, istedet for hvis jeg nu investere i en bærbar for 5k. så hellere de 3k ekstra og få en god og flot sony.
Nu arbejder jeg os ved siden af, så det er ikke kun SU..
Det var mere hvis der er en herinde der har en brugt som de vil af med :D
jeg tænker mere, at de holder længere tid, istedet for hvis jeg nu investere i en bærbar for 5k. så hellere de 3k ekstra og få en god og flot sony.
Nu arbejder jeg os ved siden af, så det er ikke kun SU..
Det var mere hvis der er en herinde der har en brugt som de vil af med :D
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.