mboost-dp1
K: Nintendo 64 spil
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Hej folkens.
Jeg fik i weekenden et nostalgisk anfald og købte mig en bugt Nintendo 64. Derfor søger jeg nu et par brugte spil, som nogle af jer helt sikkert har liggende i et loft eller kælderrum et sted i landet.
Alt har interesse, men jeg søger især:
- The Legend of Zelda - Ocarina of Time
- Mario Kart 64
- Goldeneye
- Donkey Kong 64
Skriv her i tråden eller en PM hvis du har et eller flere spil liggende, som du gerne vil sælge.
Mvh
Colapusheren
Jeg fik i weekenden et nostalgisk anfald og købte mig en bugt Nintendo 64. Derfor søger jeg nu et par brugte spil, som nogle af jer helt sikkert har liggende i et loft eller kælderrum et sted i landet.
Alt har interesse, men jeg søger især:
- The Legend of Zelda - Ocarina of Time
- Mario Kart 64
- Goldeneye
- Donkey Kong 64
Skriv her i tråden eller en PM hvis du har et eller flere spil liggende, som du gerne vil sælge.
Mvh
Colapusheren
Nu vil jeg ikke lave reklame men kun henlede din opmærksomhed på www.bozz.dk , det kunne være en mulighed. Jeg plejer selv at handle der.
Tak Ronron .. Du er altid til så stor hjælp :)
Tak for linket Rain. Havde dog selv fundet frem til samme side, men synes det er ufatteligt dyrt derinde. Så er brugtespil.dk i hvert fald billigere.
Tilsyneladende er det gået hen og blevet samleobjekter, da sælger i mange tilfælder ligger vægt på original æske og manual. Det pumper priserne i vejret, selvom jeg absolut ingen interesse har i æske og manualer.
Tak for linket Rain. Havde dog selv fundet frem til samme side, men synes det er ufatteligt dyrt derinde. Så er brugtespil.dk i hvert fald billigere.
Tilsyneladende er det gået hen og blevet samleobjekter, da sælger i mange tilfælder ligger vægt på original æske og manual. Det pumper priserne i vejret, selvom jeg absolut ingen interesse har i æske og manualer.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.