mboost-dp1
K: Mini køler
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Hej!
Jeg leder efter en mini køler, der skal bruges til dåsesodavand og 0,5 L, og det skal bruges her næste weekend.
Det skal helst være i nærheden af odense, så hvis der er nogen der kan hjælpe med at støve sådan et op, nyt som brugt, så er jeg meget interesseret!!
mvh.
Wraith
Jeg leder efter en mini køler, der skal bruges til dåsesodavand og 0,5 L, og det skal bruges her næste weekend.
Det skal helst være i nærheden af odense, så hvis der er nogen der kan hjælpe med at støve sådan et op, nyt som brugt, så er jeg meget interesseret!!
mvh.
Wraith
Er der noget krav mht. størrelse? Har en let brugt mini køler fra Tuborg som jeg ikke rigtig bruger, som du kan få for 100,- kr. Den er fra 2008 og kostede 550,- kr. som ny.
Der kan vel være en 4-6 ½ liters (alt efter hvordan man stabler) eller en 6+ dåser (som den trods alt er beregnet til) og den fungerer umiddelbart udemærket.
Bor også selv i Odense.
Der kan vel være en 4-6 ½ liters (alt efter hvordan man stabler) eller en 6+ dåser (som den trods alt er beregnet til) og den fungerer umiddelbart udemærket.
Bor også selv i Odense.
Jeg vil skyde på at det er 12v? Har selv haft en Coca-Cola dåse-køler, den havde en 12v strømforsyning (og kunne køre via cigarstik)
Thoroughbreed (8) skrev:Jeg vil skyde på at det er 12v? Har selv haft en Coca-Cola dåse-køler, den havde en 12v strømforsyning (og kunne køre via cigarstik)
Det er mere hvordan 'enden' ser ud, som skal ind i maskinen.. (jeg er ikke så gode til at kende kabler, på deres 'betegnelser' frem for udseende.. :D )
Robotusch (4) skrev:Er der noget krav mht. størrelse? Har en let brugt mini køler fra Tuborg som jeg ikke rigtig bruger, som du kan få for 100,- kr. Den er fra 2008 og kostede 550,- kr. som ny.
Bor også selv i Odense.
Har du fundet ud af noget??
Colapusheren (11) skrev:Ellers er her et nyt:
http://www.coolstuff.dk/Mini_Fridge
EDIT: Som så er udsolgt. Great!
Har set på den her.. og ja.. den er som sagt udsolgt.. :)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.