mboost-dp1

K: Mini køler

Gå til bund
Gravatar #1 - Wraith
6. nov. 2011 00:40
Hej!
Jeg leder efter en mini køler, der skal bruges til dåsesodavand og 0,5 L, og det skal bruges her næste weekend.

Det skal helst være i nærheden af odense, så hvis der er nogen der kan hjælpe med at støve sådan et op, nyt som brugt, så er jeg meget interesseret!!

mvh.
Wraith
Gravatar #2 - Makey
6. nov. 2011 00:43
Hvad er der i vejen med et almindeligt køleskab? Hvad er formålet?
Gravatar #3 - Wraith
6. nov. 2011 02:00
Det skal bruges som til drikkevarer kun, og det skal kunne medbringes til ting som f.eks. LAN-parties... :)
Gravatar #4 - Robotusch
6. nov. 2011 05:22
Er der noget krav mht. størrelse? Har en let brugt mini køler fra Tuborg som jeg ikke rigtig bruger, som du kan få for 100,- kr. Den er fra 2008 og kostede 550,- kr. som ny.

Der kan vel være en 4-6 ½ liters (alt efter hvordan man stabler) eller en 6+ dåser (som den trods alt er beregnet til) og den fungerer umiddelbart udemærket.

Bor også selv i Odense.
Gravatar #5 - Wraith
6. nov. 2011 10:16
Hvor bor du, og har du evt. tid i dag? (så er det overstået :D )
Gravatar #6 - Robotusch
6. nov. 2011 11:07
Strømforsyningen er midlertidig gået AWOL. Jeg smider en update når/hvis jeg finder den, men det bliver ikke idag da jeg har et par aftaler.
Gravatar #7 - Wraith
6. nov. 2011 11:11
Helt okay.. bare skaf den inden weekenden.. :) men hvad er det evt. for en strømforsyning (har den måske selv...)
Gravatar #8 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
6. nov. 2011 16:03
Jeg vil skyde på at det er 12v? Har selv haft en Coca-Cola dåse-køler, den havde en 12v strømforsyning (og kunne køre via cigarstik)
Gravatar #9 - Wraith
6. nov. 2011 17:47
Thoroughbreed (8) skrev:
Jeg vil skyde på at det er 12v? Har selv haft en Coca-Cola dåse-køler, den havde en 12v strømforsyning (og kunne køre via cigarstik)

Det er mere hvordan 'enden' ser ud, som skal ind i maskinen.. (jeg er ikke så gode til at kende kabler, på deres 'betegnelser' frem for udseende.. :D )
Gravatar #10 - Wraith
9. nov. 2011 10:30
Robotusch (4) skrev:
Er der noget krav mht. størrelse? Har en let brugt mini køler fra Tuborg som jeg ikke rigtig bruger, som du kan få for 100,- kr. Den er fra 2008 og kostede 550,- kr. som ny.

Der kan vel være en 4-6 ½ liters (alt efter hvordan man stabler) eller en 6+ dåser (som den trods alt er beregnet til) og den fungerer umiddelbart udemærket.

Bor også selv i Odense.

Har du fundet ud af noget??
Gravatar #11 - Colapusheren
9. nov. 2011 16:21
Ellers er her et nyt:

http://www.coolstuff.dk/Mini_Fridge

EDIT: Som så er udsolgt. Great!
Gravatar #12 - Wraith
9. nov. 2011 16:23
Colapusheren (11) skrev:
Ellers er her et nyt:

http://www.coolstuff.dk/Mini_Fridge

EDIT: Som så er udsolgt. Great!

Har set på den her.. og ja.. den er som sagt udsolgt.. :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login