mboost-dp1

K: HTC Hero eller Legend!

Gå til bund
Gravatar #1 - Swankie
28. jun. 2010 16:47
Hej, da jeg står og snart får en del penge mellem hænderne, tænkte jeg at jeg skulle have en ny (duh!) mobil.
Valget er faldet på enten en Legend, eller en Hero.

Har selvfølgelig kigget lidt rundt på dba.dk osv. men jeg synes de fleste forlanger lidt for meget, om der er rimelige i prisen er der altid noget galt med.
Anyways, jeg køber nok en fra ny, men kunne da være sjovt hvis en af jer lige havde en liggende (:

Edit: Den må selvfølgelig ikke være simlåst :D
Gravatar #2 - Slettet Bruger [4045755987]
28. jun. 2010 16:55
Legend

Hero er en gammel spand
Gravatar #3 - Jonasee
28. jun. 2010 17:04
Er der nogen bestem grund til at du har valgt en Legend?

Vil forslå dig at købe en Desire frem for en Hero/Legend, da Desiren har større skærm, flere RAM og kraftiger CPU.
Gravatar #4 - gentox
28. jun. 2010 17:12
Desire er ret lækker, og har den selv, men den holder ikke særligt godt på batteriet.
Jo et døgns tid ved blandet brug, men det synes jeg heller ikke er særligt længe.

Legend skulle holde en del længere, og da de 2 mobiler er de eneste af de 3 (Hero, Legend, Desire), der skulle blive opdateret til Android 2.2, så ville jeg gå efter Legend eller Desire.

Så er det hvad der er vigtigst, kraftig CPU og lækker skærm eller aluminiums beklædning og batteri tid.
Gravatar #5 - paradise_lost
28. jun. 2010 17:14
Du kunne også overveje en Nokia N900. Har lige fået sådan en fætter og den er sku lækker!
Gravatar #6 - Slettet Bruger [4045755987]
28. jun. 2010 17:28
Meh, det er langt fra de fleste der har behov for den kraft der er i Desire.

Legend siger jeg fordi Hero er en gammel model. og det er lidt træls at købe sådan en ting.

^^ kunne aldrig finde på at købe en telefon lavet i plastik heller.
Gravatar #7 - Swankie
28. jun. 2010 17:45
gentox (4) skrev:
Desire er ret lækker, og har den selv, men den holder ikke særligt godt på batteriet.
Jo et døgns tid ved blandet brug, men det synes jeg heller ikke er særligt længe.

Legend skulle holde en del længere, og da de 2 mobiler er de eneste af de 3 (Hero, Legend, Desire), der skulle blive opdateret til Android 2.2, så ville jeg gå efter Legend eller Desire.

Så er det hvad der er vigtigst, kraftig CPU og lækker skærm eller aluminiums beklædning og batteri tid.

Jeg aner faktisk ikke hvorfor jeg har skrevet Legend, jeg husker sørme forkert fra dengang (for faktisk lang tid siden) jeg læste reviews :s

- Hero, fordi den rækker fint ud over mine behov, og så er der jo heller ej grund til at ødsle med pengene (:
Gravatar #8 - Jonasee
28. jun. 2010 18:47
Brainsick (7) skrev:
- Hero, fordi den rækker fint ud over mine behov, og så er der jo heller ej grund til at ødsle med pengene (:

Bigger and cooler gadgets!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login