mboost-dp1
K: Billig Mini PCI-E SSD til Dell Inspiron Mini 9
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Hej,
Jeg sidder med en Dell Inspiron Mini 9 der desværre ikke virker mere, grundet i en død SSD. Er der nogen der har en tilovers fra en anden død netbook og er villig til at sælge den for en billig pris? Størrelse er (næsten) irrelevant, alt der er 8+ GB burde være mere end nok.
På forhånd tak.
Jeg sidder med en Dell Inspiron Mini 9 der desværre ikke virker mere, grundet i en død SSD. Er der nogen der har en tilovers fra en anden død netbook og er villig til at sælge den for en billig pris? Størrelse er (næsten) irrelevant, alt der er 8+ GB burde være mere end nok.
På forhånd tak.
Den har jeg faktisk fundet i mellemtiden, 37 kr. på amazon.com og fri porto ser det ud til. Kan et CF kort godt holde til aktiviteten der kommer fra et OS? Kortet vil ikke dø for hurtigt?
Tænkte bare om SSD diske måske kunne have bedre firmware der f.eks. ville gøre at data bliver mere ligeligt fordelt for de forskellige celler og dermed ville holde længere end en CF. Så sandt, så sandt at man kan få hurtige CF kort, de er dog MEGET dyrere. Så vidt jeg husker, så er hastigheden på SSD i en netbook langt fra overvældende. Men, hvis holdbarheden er nogenlunde den samme, så tror jeg bare jeg holder mig til en mPCIe to CF til 37 kr. og kalder denne tråd for færdig, med undtagelse for, hvis nogen har kommentar på CF området.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.