mboost-dp1
HTC One (M7) og LG G2 til salg
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Hey
Jeg har følgende mobiltelefoner til salg:
HTC One (Sort, M7)
LG G2 (Hvid)
Begge med original kasse og tilbehør.
HTCen er fra midt 2013 og LGeren et halv år senere.
De er 100% som nye (dvs. ingen synlige ridser, mærker, buler eller andre brugsmærker). De er dog begge blevet brugt, men kun i få måneder. Ingen covers på, men i en lomme uden andre genstande.
Sælges udelukkende pga. tilbagevenden til iPhone. Android er super spændende, men må erkende at jeg mest er til iPhonens simple og trygge verden.
Der er original kvittering på begge og naturligvis Newz Privat Garanti!
Befinder sig på Østerbro i København.
Kan også sendes hvis ønskes.
HBO 1500kr pr. stk. (3000kr for dem begge).
Forholder mig retten til ikke at sælge, hvis pris ikke opnåes (1500+), vejret er dårligt eller andre finurligheder der kan medføre at salg ikke er muligt.
Jeg har følgende mobiltelefoner til salg:
HTC One (Sort, M7)
LG G2 (Hvid)
Begge med original kasse og tilbehør.
HTCen er fra midt 2013 og LGeren et halv år senere.
De er 100% som nye (dvs. ingen synlige ridser, mærker, buler eller andre brugsmærker). De er dog begge blevet brugt, men kun i få måneder. Ingen covers på, men i en lomme uden andre genstande.
Sælges udelukkende pga. tilbagevenden til iPhone. Android er super spændende, men må erkende at jeg mest er til iPhonens simple og trygge verden.
Der er original kvittering på begge og naturligvis Newz Privat Garanti!
Befinder sig på Østerbro i København.
Kan også sendes hvis ønskes.
HBO 1500kr pr. stk. (3000kr for dem begge).
Forholder mig retten til ikke at sælge, hvis pris ikke opnåes (1500+), vejret er dårligt eller andre finurligheder der kan medføre at salg ikke er muligt.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.