mboost-dp1
HP Envy 17-1090eo VS ACER AS8943G-728G1TBn
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Hej folkens,
Jeg står og overvejer at købe mig en ordentlig bærbar, der vil kunne trække lidt af hvert i et godt stykke frem i tiden. Mit budget er op til ca. 13.000 kr.
Jeg vil gerne have en god stor skærm, der kan køre fuld HD, en god processor, helst over 4GB ram og et godt grafikkort.
Indtil videre er jeg faldet over disse to:
-- HP Envy 17-1090eo
-- ACER AS8943G-728G1TBn
Jeg har lidt svært ved at gennemskue, hvorfor HP'en er dyrere. Den har en mindre skærm, men designet er selvfølgelig flot, og så er den lidt "mindre".
Hvilken synes I er det bedste køb - og har I evt. nogle alternative forslag?
På forhånd tak!
Jeg står og overvejer at købe mig en ordentlig bærbar, der vil kunne trække lidt af hvert i et godt stykke frem i tiden. Mit budget er op til ca. 13.000 kr.
Jeg vil gerne have en god stor skærm, der kan køre fuld HD, en god processor, helst over 4GB ram og et godt grafikkort.
Indtil videre er jeg faldet over disse to:
-- HP Envy 17-1090eo
-- ACER AS8943G-728G1TBn
Jeg har lidt svært ved at gennemskue, hvorfor HP'en er dyrere. Den har en mindre skærm, men designet er selvfølgelig flot, og så er den lidt "mindre".
Hvilken synes I er det bedste køb - og har I evt. nogle alternative forslag?
På forhånd tak!
HP'en er ikke dyrere.
Aceren er billigere.
Jeg ville købe HP'en. De færreste har noget tilovers for Acer
Aceren er billigere.
Jeg ville købe HP'en. De færreste har noget tilovers for Acer
Jeg ville ikke tage en HP... De er værre end Acer mht. reklamationer... Ca. 85pct af de bærbar der har været til rep, som jeg personligt har modtaget, har været HP, ca 10pct Acer og resten blandet. :-)
ps: sidder selv med en 3år gamle acer, der bare virker.. enest minus er batteritiden :)
tjaa.. men man kan jo være uheldig :)
ps: sidder selv med en 3år gamle acer, der bare virker.. enest minus er batteritiden :)
tjaa.. men man kan jo være uheldig :)
Jeg vil klart anbefale en Sony Vaio, jeg har en VPCF116FG. Med 16,4" skærm som kører fuld hd, den har også 4gb ram og en i7 processor. Mener også den kan fås med en 18.4" skærm hvis man er til den slags :)
Det er min anden bærbare fra Sony efter at have haft tre acer computere og jeg er langt mere tilfreds med de Sony jeg har haft. Der har ingen problemer været med dem. Men det er selvfølgelig bare mine oplevelser.
Jeg gav omkring 11.500 for min nuværende vaio.
Det er min anden bærbare fra Sony efter at have haft tre acer computere og jeg er langt mere tilfreds med de Sony jeg har haft. Der har ingen problemer været med dem. Men det er selvfølgelig bare mine oplevelser.
Jeg gav omkring 11.500 for min nuværende vaio.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.