mboost-dp1
Fujitsu Mikro LifeBook pc tablet model U810 sælges
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Lifebook tabletpc til den rejsende, Fujitsu Lifebook U810 den perfekte computer/tablet til når man er på farten.
Den er med Windows XP,dog f'ødt med Vista Business Edition(Begge udgaver medf'ølger på cd).
Du kan lave alt fra lektier,se youtube mv. facebookspil,poker osv. via WIFI eller kabel
Installeret med Rosetta Stone sprogkurser.
Skærmen er 5.8 tommer og er trykfølsom så den virker med tryk med finger eller med pen som sidder i toppen af skærmen.
Med fingeraftryks sensor
Processor:800MHz Intel A110, Intel 954GU Express chipset
Harddisc:40GB shock-mounted HDD (4200 rpm)
1usbstik 1 microfonstik 1 jackstik tik hørebøffer eller xterne højtalere
Med SD kort og compact flash til udbyggelse af HD ellers kan usb penne og harddiske bruges.
1024x600 opløsning
802.11a/b/g, brug din telefon via Bluetooth 2.0 og pc`en er på nettet.
vægt ca 800g med bateri.
gi et bud bytter også til bærbar osv
Den er med Windows XP,dog f'ødt med Vista Business Edition(Begge udgaver medf'ølger på cd).
Du kan lave alt fra lektier,se youtube mv. facebookspil,poker osv. via WIFI eller kabel
Installeret med Rosetta Stone sprogkurser.
Skærmen er 5.8 tommer og er trykfølsom så den virker med tryk med finger eller med pen som sidder i toppen af skærmen.
Med fingeraftryks sensor
Processor:800MHz Intel A110, Intel 954GU Express chipset
Harddisc:40GB shock-mounted HDD (4200 rpm)
1usbstik 1 microfonstik 1 jackstik tik hørebøffer eller xterne højtalere
Med SD kort og compact flash til udbyggelse af HD ellers kan usb penne og harddiske bruges.
1024x600 opløsning
802.11a/b/g, brug din telefon via Bluetooth 2.0 og pc`en er på nettet.
vægt ca 800g med bateri.
gi et bud bytter også til bærbar osv
Den ser faktisk lidt interessant ud, men jeg er ikke sikker på om jeg har lyst til at byde på den, når du har oprettet en bruger,med det ene formål at sælge den (nuttede) lille maskine.
Hvilket prisleje havde du tænkt på?
Hvor lang tid holder den, på en opladning?
Bare i tilfælde af at jeg alligevel vælger at tage chancen.
Hvilket prisleje havde du tænkt på?
Hvor lang tid holder den, på en opladning?
Bare i tilfælde af at jeg alligevel vælger at tage chancen.
Hejsa
Jeg tænkte at dette måske nok var stedet og sælge denne lille ener da stedet herinde skulle være fyldt med gadgedfreaks :)
Hvis du er mere tryg ved at skrive over DBA eller ringe til mig telefonisk skal du/i være hjertelig velkomne
link til dba med telefon nr g oplysninger på batteri osv.
http://www.dba.dk/fujitsu-u810-56-tommer-40/id-896...
mvh Nick Jakobsen
Ps den befinder sig i Århus
Jeg tænkte at dette måske nok var stedet og sælge denne lille ener da stedet herinde skulle være fyldt med gadgedfreaks :)
Hvis du er mere tryg ved at skrive over DBA eller ringe til mig telefonisk skal du/i være hjertelig velkomne
link til dba med telefon nr g oplysninger på batteri osv.
http://www.dba.dk/fujitsu-u810-56-tommer-40/id-896...
mvh Nick Jakobsen
Ps den befinder sig i Århus
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.