mboost-dp1
Diablo 2 CD-Keys
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Hey vil bare hører om der var nogen der havde Diablo 2 og Diablo 2 LoD cd-key til at lægge på hylden og samle snavs.
Da jeg lige havde tænkt mig at begynde at spille igen og da jeg havde installeret det og gik ind i spillet skulle jeg ind på b.net da den sagde at min cd-key allerede blev brugt.
Da jeg kom ind igen næste dag, og skulle til at skrive til en af mine nye venner sagde den at jeg var muted, det indebærer at jeg ikke kan modtage skrive private bedskeder jeg ikke kan komme ind i chats.
Og min cd-key bliver næsten hele tiden brugt.
Tusind tak for hjælpen på forhånd.
Send besked til [email protected]
Da jeg lige havde tænkt mig at begynde at spille igen og da jeg havde installeret det og gik ind i spillet skulle jeg ind på b.net da den sagde at min cd-key allerede blev brugt.
Da jeg kom ind igen næste dag, og skulle til at skrive til en af mine nye venner sagde den at jeg var muted, det indebærer at jeg ikke kan modtage skrive private bedskeder jeg ikke kan komme ind i chats.
Og min cd-key bliver næsten hele tiden brugt.
Tusind tak for hjælpen på forhånd.
Send besked til [email protected]
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.