mboost-dp1
Battlefield 3 Nøgle
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Oprettet:
5. dec. 2011 15:24
Aktiveret:
5. dec. 2011 15:26
Just sayin'.
Edit:
Eques, du er sprit-ny på siden, så jeg skal gerne forklare mig:
Ingen kender dig, så det er svært at stole på dig. Især når der for nyligt har været scammers på siden (ca. 1-2 dage siden), som også blev betalt via PayPal.
5. dec. 2011 15:24
Aktiveret:
5. dec. 2011 15:26
Just sayin'.
Edit:
Eques, du er sprit-ny på siden, så jeg skal gerne forklare mig:
Ingen kender dig, så det er svært at stole på dig. Især når der for nyligt har været scammers på siden (ca. 1-2 dage siden), som også blev betalt via PayPal.
/me total retardo
Ny bruger der vil sælge cd-key? Aaarrrh, dem har vi haft nok af ...
Men byder da 10 kr! Så er vi li'som igang.
Æv, for langsom!
Ny bruger der vil sælge cd-key? Aaarrrh, dem har vi haft nok af ...
Men byder da 10 kr! Så er vi li'som igang.
Æv, for langsom!
Det er kun et par dage siden en anden bruger var herinde for at sælge en nøgle. En person nåede at overføre penge via paypal, en anden havde fået at vide han måtte købe nøglen, og så var den til salg på en anden hjemmeside.
En anden bruger herinde er god til at forsøge at sælge alt muligt, som han ikke har. Han er flere gange blevet meldt til politiet.
En tredje bruger har nyligt fået en fængselsdom, bl.a. for svindel herinde.
Det er ikke din skyld, men det er svært at stole på nye brugere som forsøger at sælge ting herinde.
Havde jeg forsøgt at sælge noget tror jeg ikke jeg ville få de store problemer, men jeg har så også været aktiv herinde i et par år. Heck, min identitet er kendt vidt og bredt, jeg har fortalt hvor jeg læser, at jeg er gift, og min computeropsætning kan læses på www.knowyournewz.dk
En anden bruger herinde er god til at forsøge at sælge alt muligt, som han ikke har. Han er flere gange blevet meldt til politiet.
Det er ikke din skyld, men det er svært at stole på nye brugere som forsøger at sælge ting herinde.
Havde jeg forsøgt at sælge noget tror jeg ikke jeg ville få de store problemer, men jeg har så også været aktiv herinde i et par år. Heck, min identitet er kendt vidt og bredt, jeg har fortalt hvor jeg læser, at jeg er gift, og min computeropsætning kan læses på www.knowyournewz.dk
Sand. (8) skrev:eques (7) skrev:Spuce (6) skrev:Det vil hjælpe meget hvis du udfylder alle felter med din information i din profil.
Men du skal ikke regne med at mange springer ind med seriøse bud.
Det er hermed gjort, og jeg ser gerne nøglen blive solgt for de 230kr og op efter.
navn?
Huh?
Alrekr (9) skrev:Det er kun et par dage siden en anden bruger var herinde for at sælge en nøgle. En person nåede at overføre penge via paypal, en anden havde fået at vide han måtte købe nøglen, og så var den til salg på en anden hjemmeside.
I know. Har læst dem, og det er meget ærgeligt sådan noget!
Dit rigtige navn ville være et godt sted og starte - det kommer frem før eller siden hvis du prøver på at scamme herinde - sammen med andre personlige oplysninger ;)
Men ja, nogle brugere kan sælge sand til Sahara herinde - men det er fordi vi "kender" dem - nye brugere er man lidt skeptiske over som Alrekr også skriver :D
Men ja, nogle brugere kan sælge sand til Sahara herinde - men det er fordi vi "kender" dem - nye brugere er man lidt skeptiske over som Alrekr også skriver :D
Bachy (19) skrev:Og når RL motionen er overstået, kan vi altid sætte os ned og game lidt BF3 med den key du sælger ;)
Må jeg være nysgerrig og spørge hvorfor du sælger, og hvad du synes om spillet ?
Jeg skal betale en gæld af hos min bror, så det er derfor jeg ikke spiller. Jeg har ikke selv prøvet spillet.
Du lyder reel, og det går til et godt formål ...
Kender ikke spillet, det siger mig heller ikke noget, men vil da byde 101 kr!
Kender ikke spillet, det siger mig heller ikke noget, men vil da byde 101 kr!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.