mboost-dp1

Vi søger hvem som helst til at lave hvad som helst

Gå til bund
Gravatar #1 - underenplov
20. nov. 2011 12:17
Underenplov.dk søger sælgere, der kan udføre mindre opgaver for danske virksomheder eller privatpersoner. Er du træt af ikke at kunne finde job eller vil du bare tjene lidt ekstra, så har du chancen her! Spørgsmålet er: Hvad vil DU gøre for ”under en plov”?

Hvordan fungerer det?
- Det er gratis for dig at oprette opgaver og sælge.
- Du beskriver en opgave du vil udføre, f.eks. ”Jeg vil skrive en sang til din konfirmation”, ”Jeg vil lave en sjov Youtube video til en du kender”, ”Jeg vil give dig 10 gode råd til din fars fødselsdagsgave” etc. Kun fantasien sætter grænser!
- Vælg om din indtjening for opgaven skal være 50, 100, 200 eller 300 kr. Pengene udbetales via Paypal, hvorfra du nemt kan overføre dem til din bankkonto.
- Du bestemmer selv leveringstiden på din opgave og du kan altid annullere en bestilling.

Sådan starter du
Gå ind på underenplov.dk, opret din opgave herunder og følg instruktionerne. Du kan have din første opgave oprettet på under 10 min!

Du er altid velkommen til at kontakte os på
Underenplov.dk
Gothersgade 8D
1123 København K
[email protected]
Gravatar #2 - tazimn
20. nov. 2011 12:25
Hvad tjener I på det?

Burde I ikke oprette en annonce istedet og give penge for den reklame, som I her fremfører..

Hvem ved.. måske er der nogen der vil gøre det for underenplov..
Gravatar #3 - Makey
20. nov. 2011 12:25
Jeg er helt vild med konceptet, men hvis du vil have reklame her på siden må du betale ligesom alle andre.

Det lyder vel meget fair?

EDIT: tazimn got fr1st
Gravatar #4 - Killa
20. nov. 2011 13:29
Makey (3) skrev:
Jeg er helt vild med konceptet, men hvis du vil have reklame her på siden må du betale ligesom alle andre.

Det er vel lidt en gråzone. Kommer an på om man opfatter det som en jobannonce eller en reklame.

tazimn (2) skrev:
Hvad tjener I på det?

Ud fra de priser der er på siden, ser det ud til at de lægger 60% oven i din pris.

Det er en lidt risikabel model. OP risikere at blive ansvarlig for udførslen af opgaven.
Gravatar #5 - underenplov
20. nov. 2011 18:41
Hej, tak for jeres kommentarer :)

Jeg er enig i, at det er en gråzone (måske også endda rimelig grå). Hvis i syntes det ikke er i orden skal den bare slettes. Newzmedier er jo et glimrende segment for min målgruppe, så reel markedsføring er ikke utænkeligt :)

Tak for rosen, der er også blevet taget fint imod den ellers, men jeg skal jo have nogle brugere på sitet :)

Ang. prisen har du ret i (Killa), at der lægges 60% oveni prisen - i hvert fald for privatpersoner. For virksomheder lægges der 28% oveni, da priserne for dem er ekskl. moms, og de får også udbetalt momsen.

Pengene overføres først til Sælger når Køber har set og accepteret leveringen (sker via hjemmesiden). Herefter er der en 14 dages venteperiode inden Sælger kan udbetale pengene sin Paypal konto og herefter bankkonto. Man får udbetalt hele siden 'løn' (altså uden gebyrer fra Paypal eller bankoverførsel)
Eventuelle konflikter (ikke accepteret levering eller annullering af ordre) kan også løses via hjemmesiden.
Herefter udover er en umådelig lang forretningsbetingelser, der beskriver vilkårene for brug af sitet.

Jeg ser derfor ikke modellen som så risikabel, men det er helt sikkert vigtigt at håndtere den del. Hvis der er konkrete scenarier du mener er risikable, vil jeg gerne forsøge at svare på dem (eller blive klogere :)).

Mvh
Mads
Gravatar #6 - roennow
20. nov. 2011 22:56
Skal vi nu have en masse danske kloner af Fiverr o.l? Fantasiløst
Gravatar #7 - Alrekr
20. nov. 2011 22:58
roennow (6) skrev:
Skal vi nu have en masse danske kloner af Fiverr o.l? Fantasiløst

Fantasiløst, måske. Men danske sider har det med at ramme det danske marked lidt bedre end udenlandske sider ;)
Gravatar #8 - Bachy
21. nov. 2011 09:54
Jeg har lige bladret din side igenem, og det der slår mig, er at jeg ofte savner mere information om hvem sælger egentlig er, jeg kunne godt tænek mig en mere tilbunds gående profil tekst, der kort forklarer hvem er sælger, hvilke kvalifikationer har han for at kunne fikse mit problem ;)

Det er muligt det bare er mig der ikke har fundet ud af at bruge siden ordentlig, og at dette allerede eksisterer, isåfald børd du nok gøre det mere tydeligt :)

Ellers synes jeg faktisk godt om ideen, og jeg kan godt li a t hjemmesiden er enkel opbygget ;)
Gravatar #9 - underenplov
21. nov. 2011 16:58
Bachy (8) skrev:
Jeg har lige bladret din side igenem, og det der slår mig, er at jeg ofte savner mere information om hvem sælger egentlig er, jeg kunne godt tænek mig en mere tilbunds gående profil tekst, der kort forklarer hvem er sælger, hvilke kvalifikationer har han for at kunne fikse mit problem ;)

Det er muligt det bare er mig der ikke har fundet ud af at bruge siden ordentlig, og at dette allerede eksisterer, isåfald børd du nok gøre det mere tydeligt :)

Ellers synes jeg faktisk godt om ideen, og jeg kan godt li a t hjemmesiden er enkel opbygget ;)

Hej Bachy, tak for god feedback :)

Jeg kan sagtens se det problem du beskriver. Den måde det håndteres på nu er, at sælgerne selv kan indtaste hvad de vil i deres profil. Så man selv kan bestemme hvor mange informationer man vil give (personlige oplysninger indsamles også, men vises ikke på hjemmesiden). Det er en god ide at opfordre sælgerne til at skrive informationer heri. Det vil jeg arbejde videre med.

Udover det bedømmer Køber også Sælgers arbejde efter det er blevet leveret, så man vil på længere sigt vil kunne bedømme Sælgers niveau efter det (der er bare ikke så mange opgaver er et købt/leveret endnu). Et eksempel kunne dog være denne opgave.
Gravatar #10 - BurningShadow
21. nov. 2011 18:39
Nu er jeg ikke hvem som helst, og jeg laver heller ikke hvad som helst, så jeg tror lige at jeg springer over.
Gravatar #11 - LinguaIgnota
21. nov. 2011 20:24
Årh, for helvede da også. De vil have CPR-nummer, når man signer op. Jeg ville ellers tilbyde at skide i en gryde for småpenge. :(
Gravatar #12 - Bundy
25. nov. 2011 09:36
underenplov.dk skrev:

Jeg vil give gode råd til livet
vis det kører dårligt i dit liv så spørg mig . har meget affaring med mange ting

Haha, det vil jeg helt sikkert godt give 320 kr for!!

http://underenplov.dk/oevrige/give-gode-raad-til-l...
Gravatar #13 - Bachy
25. nov. 2011 10:14
Jeg er indtil videre ikke ret imponeret, jeg skrev til en der påstod han var ekspert i Wordpress, og spurgte om han ville kunne tilrette et Wordpress skabelon, således at det passede 100% til mine krav.

Tilbage får jeg et svar, at det kan han desværre ikke, men han vil gerne installere Wordpress på mit webhotel for 480kr!

Ja god morgen din spade, det kan jeg sgu selv gøre. Det jeg ville ha, var en der havde tid/overskud til at tilrette en WP skabelon til mit brug.
Gravatar #14 - Ronson ⅍
25. nov. 2011 11:45
Bundy (12) skrev:
underenplov.dk skrev:

vis det kører dårligt i dit liv så spørg mig . har meget affaring med mange ting

Jeg vil gerne spytte en 50'er i kassen hvis vi er et par stykker der kan gå sammen og stille ham en umuligt og/eller latterligt spørgsmål.
Gravatar #15 - Bundy
25. nov. 2011 12:07
Ronson (14) skrev:
Bundy (12) skrev:
underenplov.dk skrev:

Jeg vil gerne spytte en 50'er i kassen hvis vi er et par stykker der kan gå sammen og stille ham en umuligt og/eller latterligt spørgsmål.

Hahaha. Jeg er in.
Gravatar #16 - arntc
28. nov. 2011 20:35
Bachy (13) skrev:
Jeg er indtil videre ikke ret imponeret, jeg skrev til en der påstod han var ekspert i Wordpress, og spurgte om han ville kunne tilrette et Wordpress skabelon, således at det passede 100% til mine krav.

Tilbage får jeg et svar, at det kan han desværre ikke, men han vil gerne installere Wordpress på mit webhotel for 480kr!

Ja god morgen din spade, det kan jeg sgu selv gøre. Det jeg ville ha, var en der havde tid/overskud til at tilrette en WP skabelon til mit brug.

Skriv lige en pm med dine krav.
Gravatar #17 - Ronson ⅍
28. nov. 2011 20:39
Må jeg også?
Gravatar #18 - arntc
28. nov. 2011 22:44
Ronson (17) skrev:
Må jeg også?

Var det til mig?
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login