mboost-dp1
Søger web-programmør + web-designer!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Jobs
Glædelig jul og godt nytår, først og fremmest.. Pænt goddag
Vi starter med hvad jeg vil og hvad jeg vil have.
Jeg vil lave noget der er sjovt, noget jeg ikke tjener en skid på, men noget som jeg selv kan grine af og få andre til at grine af.
Derfor er jeg interesseret i at lave Danmarks mest USERIØSE hjemmeside. Hele formålet ved siden bliver at totalt fordreje, omskrue, skille ad og sætte sammen igen og latterlige gøre nyheder som man støder på i hverdagen - og i skal ikke kritisere det, for det kunne fandme være humor.
Jeg søger web-programmør og web-designer som kunne være med på idéen, og være med på hjemmesiden, eller nogen som er med one-time indtil arbejdet er færdigt og få betaling for det - men jeg er ikke Bill Gates, så det er ikke noget med 500 kr/timen men det kan vi jo altid snakke om.
Min idé for design og programmering er noget med noget .php .asp eller hvad ved jeg, noget man kan skrive nyheder i, som kommer på forsiden.. Et par undersider om mig og de andre nørder jeg har med, og noget med "mest populære" - "mest kommenterede" samt "seneste lorte nyheder". Design skulle være noget ulækkert grønt og gult og lyserødt som kommer til at se godt ud.
Kunne du være interesseret i at være med på idéen, eller hjælpe mig så kommenter her eller skriv en mail til mig på [email protected] !
[Denne tråd kan også findes under Programmering]
Vi starter med hvad jeg vil og hvad jeg vil have.
Jeg vil lave noget der er sjovt, noget jeg ikke tjener en skid på, men noget som jeg selv kan grine af og få andre til at grine af.
Derfor er jeg interesseret i at lave Danmarks mest USERIØSE hjemmeside. Hele formålet ved siden bliver at totalt fordreje, omskrue, skille ad og sætte sammen igen og latterlige gøre nyheder som man støder på i hverdagen - og i skal ikke kritisere det, for det kunne fandme være humor.
Jeg søger web-programmør og web-designer som kunne være med på idéen, og være med på hjemmesiden, eller nogen som er med one-time indtil arbejdet er færdigt og få betaling for det - men jeg er ikke Bill Gates, så det er ikke noget med 500 kr/timen men det kan vi jo altid snakke om.
Min idé for design og programmering er noget med noget .php .asp eller hvad ved jeg, noget man kan skrive nyheder i, som kommer på forsiden.. Et par undersider om mig og de andre nørder jeg har med, og noget med "mest populære" - "mest kommenterede" samt "seneste lorte nyheder". Design skulle være noget ulækkert grønt og gult og lyserødt som kommer til at se godt ud.
Kunne du være interesseret i at være med på idéen, eller hjælpe mig så kommenter her eller skriv en mail til mig på [email protected] !
[Denne tråd kan også findes under Programmering]
Hvorfor har du to p'er i dit domæne :/
Men jaja, vil da gerne lave noget design hvis det er.
trylleklovn.net <- der kan du se hvad jeg ellers har lavet, inklusiv designet for selve siden self :P
--
der er ingen grund til at poste i to forskellige kategorier.
Men jaja, vil da gerne lave noget design hvis det er.
trylleklovn.net <- der kan du se hvad jeg ellers har lavet, inklusiv designet for selve siden self :P
--
der er ingen grund til at poste i to forskellige kategorier.
grunden til at jeg har 2 p'er i mit domæne er fordi at jeg engang kom til at skrive "Caspper" da jeg håbede på at casper.dk var ledigt, men så synes jeg alligevel caspper så meget godt ud, og det var ledigt - derfor. :)
men cool nok! jeg hiver lige fat i dig hvis jeg finder en der kan kode lidt. :)
men cool nok! jeg hiver lige fat i dig hvis jeg finder en der kan kode lidt. :)
Jeg er ret god til at lave Nescafé hvis det er. Er sikker på at 3214N og Trylleklovn har brug for en masse kaffe! :P
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.