mboost-dp1
PHP/MySQL Opgave
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Jobs
Hej.
Jeg står og skal bruge et lille custom PHP community.
Følgende funktioner skal bruges:
Opret brugere (rette og slette brugere kan vi selv gøre igennem MySQL)
Oprette "artikler" med HTML koder (Her skal det være muligt at oprette en artikel hvor man kan poste en html kode. Html koden skal så vises i action også bare selve kildekoden bagefter). Her skal der være et lille backend script, hvor at jeg kan godkende alle disse koder før de bliver vist på siden.
Point system, som skal køres sammen med Euroads.dk PNI system (dette er ikke så svært!)
Alt i alt, burde dette ikke være nogen svær opgavel. Men pga. manglende tid har jeg valgt at out source den!
Jeg står og skal bruge et lille custom PHP community.
Følgende funktioner skal bruges:
Opret brugere (rette og slette brugere kan vi selv gøre igennem MySQL)
Oprette "artikler" med HTML koder (Her skal det være muligt at oprette en artikel hvor man kan poste en html kode. Html koden skal så vises i action også bare selve kildekoden bagefter). Her skal der være et lille backend script, hvor at jeg kan godkende alle disse koder før de bliver vist på siden.
Point system, som skal køres sammen med Euroads.dk PNI system (dette er ikke så svært!)
Alt i alt, burde dette ikke være nogen svær opgavel. Men pga. manglende tid har jeg valgt at out source den!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.