mboost-dp1
Konsulentopgave – simpelt dokumentsystem
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Jobs
Right People formidler de førende selvstændige konsulenter i Danmark, der kan indgå i alsidige roller i IT- og forretningsprojekter hos vores kunder.
En kunde i form af en mellemstor rådgivningsvirksomhed ønsker at kunne dele dokumenter for hver enkelt sag med deres kunde og andre interessenter i en sag. Det skal kunne tilgås via internettet og kunden skal kunne styre hvilke brugere der oprettes samt hvilke dokumenter den enkelte bruger har adgang til at læse eller redigere i. Der skal ligeledes være en simpel styring af versioneringen af dokumenterne.
Kunden søger en simpel løsning og er helt åben overfor forskellige tekniske løsningsmodeller.
Vi er i den forbindelse interesseret i at samarbejde med en konsulent, der kan tilbyde en simpel og effektiv totalløsning på kundens udfordring.
Er du interesseret?
Hvis du er interesseret i at komme i betragtning til dette projekt, så send en meget kort beskrivelse af dit løsningsforslag samt et umiddelbart økonomisk estimat på konsulenttimer, eventuelle licenser samt andre potentielle omkostninger.
Send det ovenstående samt dit CV til [email protected].
Du kan læse mere om Right People på www.rightpeople.dk
En kunde i form af en mellemstor rådgivningsvirksomhed ønsker at kunne dele dokumenter for hver enkelt sag med deres kunde og andre interessenter i en sag. Det skal kunne tilgås via internettet og kunden skal kunne styre hvilke brugere der oprettes samt hvilke dokumenter den enkelte bruger har adgang til at læse eller redigere i. Der skal ligeledes være en simpel styring af versioneringen af dokumenterne.
Kunden søger en simpel løsning og er helt åben overfor forskellige tekniske løsningsmodeller.
Vi er i den forbindelse interesseret i at samarbejde med en konsulent, der kan tilbyde en simpel og effektiv totalløsning på kundens udfordring.
Er du interesseret?
Hvis du er interesseret i at komme i betragtning til dette projekt, så send en meget kort beskrivelse af dit løsningsforslag samt et umiddelbart økonomisk estimat på konsulenttimer, eventuelle licenser samt andre potentielle omkostninger.
Send det ovenstående samt dit CV til [email protected].
Du kan læse mere om Right People på www.rightpeople.dk
Hej RightPeople
Jeg vil da gerne tilbyde en totalløsning.
Kontakt mig på http://www.denix.dk
Vh Anders Bruun
Jeg vil da gerne tilbyde en totalløsning.
Kontakt mig på http://www.denix.dk
Vh Anders Bruun
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.