mboost-dp1

Synes du EA har forbedret sig med deres seneste titler?

Gå til bund
Gravatar #1 - BuFFer
3. aug. 2008 16:37
EA fokuserer meget på penge og release dates
og ikke på kvalitets spil...

Måske har de forbedret lidt ved det store titler, men de mindre strøjer stadig ud som skidt fra en spæd kalv.. ;)
Gravatar #2 - sjqlund
3. aug. 2008 22:19
Har endnu ikke oplevet et EA spil der har en ordentlig online del (sammenlignet med blizzard spil og steam)
Gravatar #3 - lost-viking
4. aug. 2008 07:23
#2 så vidt jeg ved er EA da med på battlefield spilne og de er da temlig nice online.. og det gælder da også for call of duty 4.. som jeg mener ea også er med på..
Gravatar #4 - Mort
4. aug. 2008 07:27
#3: Netop battlefield spillene har ikke nogen ordentlig online del. Jeg ved ikke hvor mange gange mine venner og mig selv har bandet og svovlet over battlefields dårlige interface til online spil, men det er nok til at jeg er påpasselig med at købe spil fra EA.
Gravatar #5 - cyandk
4. aug. 2008 07:56
#3 COD spillene har absolut intet med EA at gøre.

Det har Infinity Ward, Treyarch og Activision til gengæld.
Gravatar #6 - karga
4. aug. 2008 08:02
Synes du EA har forbedret sig med deres seneste titler?

For at kunne svare på det mangler jeg at vide fra hvilken periode vi snakker om? Men overordnet, så synes jeg bare de har været lige så ringe som altid - i det mindste hører man ikke særligt meget fra dem for tiden
Gravatar #7 - ZenN
4. aug. 2008 11:30
hmm, jeg venter bare spændt på madden 09.
Gravatar #8 - xstefan
4. aug. 2008 16:20
well, naar det er et holdningsspoergsmaal saa vil jeg da svare med en enkelt linie:
"Ea games. Fucks up everything"
Gravatar #9 - mirza001
5. aug. 2008 03:32
EA er i fuld gang med at dræbe de sidste rester af pc spil med deres nye anti pirat sofware vil aldrig mere købe ders l**t
Gravatar #10 - Mort
5. aug. 2008 07:04
#9: Åh ja, det havde jeg helt svedt ud. Deres Punkbuster har været til stor irritation for mig. Hvis man har både IDE og SATA CDROM/DVD drev så tolker Punkbuster det som at du nok kører med et virtuelt drev med et piratkopi af deres produkt, hvilket betyder at du ikke længere kan spille deres spil.

Jeg måtte selv gætte mig til hvad der var galt da mit BF2142 ikke længere virkede, for kopibeskyttelsen kom bare med en underlig fejlkode som deres support ikke anede hvad betød. De foreslog selvfølgelig at jeg ominstallerede min Windows, da det måtte være det som var galt. Det var først da jeg begyndte at backtracke alle ændringer jeg havde lavet at jeg fandt ud af at det ekstra drev fik Punkbuster til at stoppe spillet.

Derudover er det utroligt at man skal have kopi beskyttelse til ET spil til altid at køre som en service på sin Windows, også selvom spillet ikke kører. Hvis alle spil gjorde det ville man jo have 20 forskellige services kørende som ikke lavede andet end at spilde ens resurser.
Gravatar #11 - Geek.Lund
5. aug. 2008 09:04
Jeg syntes noget af det værste ved EA Games, det er den sjusk de altid release spillene med. Tonsvis af åbenlyse fejl, og direkte brud på det gameplay der er lavet.

Need For Speed serien er et godt eksempel på det.

Sims 2 serien viser bare sjusk til et nærmest kriminelt punkt.

Og Battlefield 2142 fungere bare slet ikke med Vista. Jeg kan ikke stige i rang. Og jeg har fulgt manualer og alt andet men jeg kan død og pine ikke få det registreret.

Ellers er Battlefield en af de bedre. Den er nogen lunde, bortset fra kompatibilitets problemmer. (Til hvad jeg har opdaget ihvertfald)

Så jeg syntes EA er lige så sjuskede og penge tænkene som de altid har været!
Gravatar #12 - Phill
6. aug. 2008 10:36
De har ødelagt meget gennem tiden... Kunne ikke få mig selv til at spille igennem NFS pro street...
Og så var der de gode gamle dage hvor de lukkede Westwood studios..............
Gravatar #13 - Geek.Lund
6. aug. 2008 11:07
Jeg spillede både NFS Most Wanted, som var nogenlunde, man havde da sine fejl. Så kiggede jeg på Carbon, hvilket jeg virkelig blev skuffet over. Det var enormt dårligt syntes jeg. Der er kanon fejl der skriver på opmærksomhed i Carbon. Så jeg har helt skrottet idén med Pro Street.

Lige PT venter jeg og ser om de så total skader Red Alert serien med deres 3'er
Gravatar #14 - ZenN
6. aug. 2008 12:13
13 skrev:
Lige PT venter jeg og ser om de så total skader Red Alert serien med deres 3'er

så skader vi fandme dem! >:(
Gravatar #15 - Toff.
6. aug. 2008 12:50
Syntes generelt at nyere spil sux til multi player....
Savner virkelig Co-op's i f.esk first person shooter spil, og ikke alt det er Death match, og at man ikke kan kan spille 1v1 med bots
Gravatar #16 - Unbound
6. aug. 2008 13:07
Hvor er "spørg mig igen om et halvt år" muligheden...

Det er jo ikke med tilbagevirkende kraft de indfører kvalitet over kvantitet... Så det giver ikke så meget menig at bitche over spil der blev udgivet længe inden de kom frem med den nye politik...

Så mit valg, spørg mig om et halvt år, når de rent faktisk har haft en mulighed for at bruge den nye holdning til noget. Så skal jeg nok kommentere om det har hjulpet eller ej.
Gravatar #17 - Underlien
8. aug. 2008 11:54
Jeg bryder mig ikke om den måde de udgiver expansions på.

Sims 1 havde 8? mange af dem var kun lidt ekstra funktion og nogle recolor af møbler....det bliver 300kr tak

Sims 2 går samme vej :S

Hvorfor laver de ikke et ingame værktøj der er nemt at bruge så alle kan lave deres egne items, dele det med andre i en "shop" hvor det selvfølgelig er gratis!
Gravatar #18 - xstefan
8. aug. 2008 14:34
17#
Supply and demand er svaret
der er behov for de mobler og EA udgiver saa pakker med de mobler..
det du foreslaar er en yderst venlig og samvittighedsfuld ting.. men det tjener EA ikke penge paa...
saa laenge EA tjener penge paa det - vil de gore det.
Gravatar #19 - Adagio
8. aug. 2008 17:11
16 skrev:
Hvor er "spørg mig igen om et halvt år" muligheden...

Det er jo ikke med tilbagevirkende kraft de indfører kvalitet over kvantitet... Så det giver ikke så meget menig at bitche over spil der blev udgivet længe inden de kom frem med den nye politik...

Så mit valg, spørg mig om et halvt år, når de rent faktisk har haft en mulighed for at bruge den nye holdning til noget. Så skal jeg nok kommentere om det har hjulpet eller ej.

Exactly. Til nu har de ikke haft langt tid til at vise at de har ændret holdning

Det går dog meget langt tid før jeg igen kan få respekt for dem. Med det sjusk de kalder societies, som jeg kalder "The final nail in the coffin for SimCity" er de kommet så langt ned at der skal mange meget gode spil til før jeg kan acceptere dem igen
Gravatar #20 - Xgamer
8. aug. 2008 17:41
#12 Ja, der går længe inden jeg tilgiver dem, at de lukkede WestwoodStudioes og hvis de så sjusker i det med EA´s version af Red Alert 3.... Så skal der godt nok meget til, for at jeg bare gider interessere mig lidt for alle deres nye titler....

Synes de skulle, som de har sagt, begynde at tænke meget mere på selve spillet end på release dates og hvad de tjener på spillet.
Gravatar #21 - xstefan
9. aug. 2008 02:28
20#

bortset fra det, vidste i at de sidste resterende medlemmer fra westwood de dannede firmaet petroglyph ?

westwood kommer aldrig tilbage til EA.. det er blevet skadet for grusomt, og ville vi seriost ogsaa gerne se de kom tilbage ? for tank paa at dengang de blev optaget ved tiberium sun serien, saa kunne vi allerede maerke at de var under EA's "deadline" hypnose..
saa westwood skal aldrig tilbage til EA. men lad os haabe at petroglyph vil vokse !!!!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login