mboost-dp1

Spiller du stadig Aion?

Gå til bund
Gravatar #1 - kondichael
21. dec. 2009 10:46
Lol Var Aion ikke det MMO der skulle slå WoW?
Gravatar #2 - NioBe
21. dec. 2009 11:48
Ja, spiller sammen med kæresten når vi ikke har andet at give os til.
Gravatar #3 - Inn0c
21. dec. 2009 15:52
stoppede min account for nyligt, spillet er uden tvivl ganske godt, og grafikken er fantastisk. det tager bare for lang tid at lvle til at jeg kun tagemig sammen til af spille efter lvl 25
Gravatar #4 - fidomuh
21. dec. 2009 16:31
Ramte lvl 7, det fangede desvaerre ikke til mere end det :(
Saa nej, det goer jeg ikke.

Har et par kammerater der fik den samme "OMG WoW igen?!" foelelse af det, praecis som jeg gjorde :(
Gravatar #5 - Wazkyr
21. dec. 2009 20:26
Stoppede ved 35, ikke pga det langsomlige leveling system, men manglen på udsigt til PvP ved 50. Det så bare alt for tyndt ud, Abyss var ikke ordentligt lavet. Endnu et PvE spil imo.
Venter stadig på et DAoC 2 :P
Gravatar #6 - DEEF
21. dec. 2009 20:40
Jeg har kun haft det i 14 dage eller noget, men er da blevet 35 og spiller da stadig. Dejligt med et spil hvor man ikke får alt leveret, og man ret faktisk skal spille lidt for at blive top-level.
Gravatar #7 - Genzo
22. dec. 2009 00:14
jeg selv begyndte så småt at spille Dark age of camelot

sgu det eneste mmo der holder i længden
Gravatar #8 - TuxDK
22. dec. 2009 07:27
Jeg droppede det efter en uge tror jeg.
Simpelthen for kedeligt.
Gravatar #9 - Zayin
22. dec. 2009 08:59
Genzo (7) skrev:
jeg selv begyndte så småt at spille Dark age of camelot

sgu det eneste mmo der holder i længden

Jeg er så fornyligt hoppet tilbage til Ultima Online efter 3 år med WoW.... UO.. det holder :)
Havde sgu helt glemt hvor frit det hele er i UO... i WoW er du fastlåst lidt som i en karusel eller rutsjebane... udviklerne har lavet en vej til dig og den følger du... i UO er det hele meget frit.
Desuden er player housing et stort plus i UO :)
Gravatar #10 - cyandk
22. dec. 2009 09:46
Stoppede ved 42. Godt nok er jeg nørd, men at grinde over 3000 mobs, der er 3 levels højere end mig, for at lvl er for meget af det gode.
Gravatar #11 - Space Hopper
22. dec. 2009 12:32
Have fun yet?
Gravatar #12 - 905i
22. dec. 2009 14:01
Aion er koreansk ..! Hårdt, smukt, og sjovt hvis du ikke stresser.

På trods af det er hårdt, er der lige blevet indført xp-boosts hver weekend, og ekstra xp-"amuletter" for at få sine karakterer hurtigere op og det hjælper meget på grindingen.
Desuden, hvor fedt er det lige at blive lv 50 på ingen tid? De fleste har vel prøvet at blive top-level i andre spil også droppet det fuldstændigt efter to-tre uger.

Jeg ser ingen grund til at skynde sig igennem alle levels. Det er lidt ligesom at spise en hel plade marabou uden at forvente man bliver træt af smagen.

fidomuh (4) skrev:

Har et par kammerater der fik den samme "OMG WoW igen?!" foelelse af det, praecis som jeg gjorde :(

Det har intet med wow at gøre. Hvor er jeg træt af folk kun kan sammenligne med det gamle spil. Det nærmeste du kommer er, der findes auction houses i begge spil. Måske er det bare mmo spil generelt som er "omg WoW igen" for dig og dine venner ? :]

Wazkyr (5) skrev:
..Men manglen på udsigt til PvP ved 50. Det så bare alt for tyndt ud, Abyss var ikke ordentligt lavet. Endnu et PvE spil imo.

Abyss er slet ikke det eneste sted man kan pvp. Jeg vil give dig ret i det er kunne være mere fast-track endgame pvp end Dredgion-instancen. Du kan dog næsten altid finde en rift og smutte til enemy land og ha' en sjov session der.

Aion er bare SÅ pænt. Der er ingen andre i genren som kan hamle op med det gennemførte design spillet har.
Selv har jeg en lv 47 Sorcerer og en lv 35 Spiritmaster og nyder stadig spillet efter 2½ måned.

Gravatar #13 - fidomuh
23. dec. 2009 14:10

Det har intet med wow at gøre.

Men det giver samme traettende foelelse.
Laes hvad der staar.

Hvor er jeg træt af folk kun kan sammenligne med det gamle spil. Det nærmeste du kommer er, der findes auction houses i begge spil.

Ih ja, der er nemlig slet ikke point'n'click spells, grind, "kill 3 mobs" quests, etc?
Det er nemlig slet ikke 95% af det samme gameplay, ih nej.

Måske er det bare mmo spil generelt som er "omg WoW igen" for dig og dine venner ? :]

Nejda.
Age of Conan fandt jeg nyere og mere forfriskende, men droppede det, paa grund af de aabenlyse grunde.

Aion er bare SÅ pænt. Der er ingen andre i genren som kan hamle op med det gennemførte design spillet har.

Mmm.. Subjektive meninger.
Jeg synes ikke det er synderligt paent, heller ikke med alt paa "High".

Da slet ikke ifht. alt det hype det har faaet.
Age of Conan er langt paenere, imo.

Selv har jeg en lv 47 Sorcerer og en lv 35 Spiritmaster og nyder stadig spillet efter 2½ måned.

Great :)
Der er ogsaa folk der spiller Lineage 2 stadig, det handler om smag - og den er subjektiv.

Jeg synes Aion har meget potentiale, jeg fandt det bare for traegt og for meget "Omg WoW om igen -.-".
Gravatar #14 - 905i
24. dec. 2009 16:31
Ok Fido - Du brugte så 400 kr, spillede højst et par timer (til lv 7) og fortæller andre så det bare er "wow igen". Hvordan kan du skrive 95% af gameplayet er som wow når du ikke en gang har prøvet 5% af hvad spillet har at tilbyde? Er du synsk?

Aoc havde også "dræb de her 3 mobs"-quests. Hvor vil du hen med det? Hvilke spil har ikke sådanne quests?

Der findes ikke et andet MMO med så pæne characters. Subjektivt er det, men aoc's spillere lignede jeg ved ikke hvad i forhold. Der var nær zero sexyness i aoc.

Med de betingelser du stiller op vil alle mmo-spil vil være "wow igen" aoc inklusiv. Den eneste forskel ville være det med combo-movesne (højre, venstre, op, op, ned).

Hvor er det dog trist folk kaster kan andet end at kaste mudder rundt.
Gravatar #15 - cyandk
25. dec. 2009 13:19
905i (14) skrev:
Aoc havde også "dræb de her 3 mobs"-quests. Hvor vil du hen med det? Hvilke spil har ikke sådanne quests?

Masser! Der findes en del MMOs derude uden quests som er "sandbox"

Sandbox
A sandbox game lets players play the way they choose by presenting numerous gameplay options - in the same way a real sandbox lets children play the way they want to within it. An ideal example is Grand Theft Auto, which contains driving, shooting and other game styles. (see also: Open World)

Sandbox gameplay is a term for choices within a certain type of gameplay; i.e: being able to approach enemies in a shooter like Halo 3, or use tactics in a sports game like FIFA, in multiple different ways.

Ultimately, the defining characteristic of something 'sandbox' is that different things happen each time you play.

Fra MMO genren kan jeg på stående fod nævne: Darkfall, UO og Mortal online(som stadig er beta)
Gravatar #16 - fidomuh
25. dec. 2009 13:43

Ok Fido - Du brugte så 400 kr, spillede højst et par timer (til lv 7) og fortæller andre så det bare er "wow igen".

Det var den foelelse jeg fik af spillet.
At du har lyst til at taeske 30 timers WoW igennem for at komme til "noget andet", er ikke mit problem :)

Hvordan kan du skrive 95% af gameplayet er som wow når du ikke en gang har prøvet 5% af hvad spillet har at tilbyde?

Ved du overhovedet hvad "Gameplay" er?

Er du synsk?

Nej, jeg kan laese.

Aoc havde også "dræb de her 3 mobs"-quests. Hvor vil du hen med det?

Ingen steder, jeg fandt bare AoC mere interessant. Det var et direkte svar paa, at jeg aabenbart bare ikke kunne lide "MMO" genren -.-

Der findes ikke et andet MMO med så pæne characters.

Right.
Det synes du bare :)

Subjektivt er det, men aoc's spillere lignede jeg ved ikke hvad i forhold. Der var nær zero sexyness i aoc.

Saa du synes at "Sexiness" == "Haar paa ryggen" ? ;)
Jamen saa kan jeg godt se problemet :P

Med de betingelser du stiller op vil alle mmo-spil vil være "wow igen" aoc inklusiv.

Jeg har aldrig sagt at AoC ikke var "WoW igen".

Den eneste forskel ville være det med combo-movesne (højre, venstre, op, op, ned).

Saa AoC har altsaa en ret vaesentlig aendring i selve spillestilen?
I see.

Hvor er det dog trist folk kaster kan andet end at kaste mudder rundt.

Hvor er det dog trist at folk forsoeger sig med roegsloer uden at fortaelle noget brugbart.

OMG! 5% af AoC er ligesom WoW!!!111! Du har ikke spillet 501505015015 timer i AoC, saa du ved intet om det!1!111

- Istedetfor bare at fortaelle, hvad det er, der goer Aion SAA forskelligt fra WoW. :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login