mboost-dp1
Rodehoved eller ordensmenneske?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Mangler der ikke lidt en mellemting? Jeg kan godt lide der er ordentligt, og det er der også i 2-3 dage af gangen, indtil jeg får ryddet til, så går der 1 uge (or so) og så får jeg ryddet op.. Osv osv :)
Stemte rodehoved fordi det er dét der er mest af, hvis man gør det op i procent :P
Stemte rodehoved fordi det er dét der er mest af, hvis man gør det op i procent :P
Jeg er en af dem der endnu ikke er flyttet hjemme fra, så jeg har kun mit eget værelse at holde styr på. Men det er sgu også nok for mig :P Jeg er vel et ordensmenneske på det punkt at alt skal se fint ud hvis der endelig er ryddet op. Men er der rodet, skal der være rodet...
jeg er et rode hoved... jeg kan ikke lade være med at rode.. der er rodet på mis skrivebord.. gider ikke rydde op, så reinstallere jeg bare win.. på mit andet skrive bord ( ikke pc :)) der står der jamen jeg tager et billede så kan i se :D senere
min lejlighed er max rodet, der er tøj over alt.
kan ikke tage mig sammen.. :-/
heller orden i roden end rod i orden eller hvordan det nu er
min lejlighed er max rodet, der er tøj over alt.
kan ikke tage mig sammen.. :-/
heller orden i roden end rod i orden eller hvordan det nu er
Da jeg boede hjemme (for mange år siden), var det værste jeg kunne komme ud for, at min mor ryede op. Så kunne jeg ikke finde mine ting længere. Vidste altid hvilken bunke rod indeholdt hvad.
Nu er jeg mere organiseret, men det skyldes nok at hukommelsen ikke er så god længere, så jeg kan ikke huske hvor hvad er :o)
Jeg er derfor blevet et ordensmenneske.
Nu er jeg mere organiseret, men det skyldes nok at hukommelsen ikke er så god længere, så jeg kan ikke huske hvor hvad er :o)
Jeg er derfor blevet et ordensmenneske.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.