mboost-dp1
Læser du nyheden på kilde-siden, som vi linker til?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
off-topic: det hedder vist "Nogle gange"...
on-topic: Tjekker nyheden hvis det er noget jeg synes er vigtigt nok for mig. Det er nok kun 1 ud af 15 nyheder det gælder for. Men at mangle et kildelink vil være ærgeligt, så godt at de er der!
on-topic: Tjekker nyheden hvis det er noget jeg synes er vigtigt nok for mig. Det er nok kun 1 ud af 15 nyheder det gælder for. Men at mangle et kildelink vil være ærgeligt, så godt at de er der!
Hvis jeg finder det interessant nok, så ja. Som en hovedregel kommenterer jeg ikke på nyheden før jeg har læst kilden. Ofte er det endda en god ide at tjekke andre kilder også, da der fra tid til anden slipper myheder igennem hvis kilder er prægede af "sensationsjournalistik."
Tjeah kan da være jeg har misforstået det, for selve nyheden bliver da læst i den oprindelige version ret ofte.
Jeg forstod spørgsmålet som, om man læser nyheden der hvor folk har fundet den, og det gør man jo sjældent efter som newz crewet har bestemt sig for at det må ikke fremgå af nyheden, tværtimod er kilde altid identisk med det site der linkes til.
At det så gør kilde linket fuldstændigt formålsløst er så en anden sag.
Jeg forstod spørgsmålet som, om man læser nyheden der hvor folk har fundet den, og det gør man jo sjældent efter som newz crewet har bestemt sig for at det må ikke fremgå af nyheden, tværtimod er kilde altid identisk med det site der linkes til.
At det så gør kilde linket fuldstændigt formålsløst er så en anden sag.
Læser kun kilden hvis jeg finder nyheden interessant, og deltager desuden også kun i diskutionen da.
Deltager som oftest i diskutionen unaset om jeg læser originale skrift eller blot newz stykket. Men som oftest læser jeg lige original stykket da jeg ofte har lagt mærke til at der bliver udeladt ofte vigtige faktorer som kan vælte ens mening 180 grader :P
Så jeg valgte nogle gange pga. det sker 50% af gangene
Så jeg valgte nogle gange pga. det sker 50% af gangene
Normalt læser jeg hele nyheden og 5-15 kommentarer, hvis emnet interreserer mig meget... Kommenterer i 45% af tilfældene eller sådan noget... (det kan godt være mine stats ikke er med på den), men er først begyndt på at kommentere for nylig :)
Det er oftest sjovest og mest interessant at læse hvad "gadens parlament" her på sitet har at sige..!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.