mboost-dp1

Hvor lang tid går der, før vi ser en 3G IPhone i Danmark?

Gå til bund
Gravatar #1 - Cugel
17. apr. 2008 12:04
hvor er muligheden "For lang tid"? =)
Gravatar #2 - jeldtoft
17. apr. 2008 12:36
"Når de har solgt alle de gamle Iphones i Danmark"

Og de sørger lige for at sige, at den aldrig kommer til Danmark. Men så ligepludselig er den på hylden.

MAX PROFIT!
Gravatar #3 - DanaKaZ
17. apr. 2008 12:59
Tror ikke den kommer til DK før den har 3G.
Gravatar #4 - Graversen
18. apr. 2008 22:45
Jeg er fuldstændig ligeglad, for jeg vil stadig bare importere den, og spare op til 5k DKK.

Men jeg er den lykkelige ejer af en 8GB iPhone og med den indkomst jeg har så er det helt fint at jeg ikke har 3 på den, for så ville jeg bare bruge den endnu mere for det ville gå det hurtigere.

Jeg er dog også lykkelig kunde hos BiBoB.dk hvor man kun betaler 1½ kr. pr. mb. og det gælder også for 3 netværket :D og jeg tror ikke på der er nogen som tilbyder det billigere, hvis man tager højde for at man har et lavt forbrug.
Gravatar #5 - trylleklovn
19. apr. 2008 13:51
Juni.

Men jeg er ligeglad. Har en fin iPhone nu, og har ikke tænkt mig at skifte den ud når der kommer en 3g udgave, såfremt det er den eneste forskel.

Plus at det kommer til at være håbløst dyrt at købe den i DK, som vi har set det i Frankrig. Det kan bedre betale sig at importere den.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login