mboost-dp1
Er du religiøs anlagt?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Jeg synes teksten til pollen er uheldig. Det burde have været "Jeg tror på en gud". For her ser det ud som om at der kun findes en religion. Jeg valgte selv nej, men den kan man ikke vælge hvis man som muslim ikke vil vælge "Jeg tror på gud" fordi man føler at man peger på den kristne gud, for så vælger man alting fra.
Det er et meget ømtåleligt emne som let ender i politik hvis man ikke behandler det varsomt.
Det er et meget ømtåleligt emne som let ender i politik hvis man ikke behandler det varsomt.
Religion er roden til alt ondt...
Så nej jeg tror på mig selv og hvad jeg ved.
Det her er dømt Flamewar så den kan jo lige så godt blive startet så tidlig som muligt.
Så nej jeg tror på mig selv og hvad jeg ved.
Det her er dømt Flamewar så den kan jo lige så godt blive startet så tidlig som muligt.
jeg mener generelt(læs: ikke alle) at guder er for uoplyste folk eller nogle der har problemer med selvværd.
Ideen med guder opstod jo fordi man havde brug for noget at rette sig efter. gud var faktisk drømmen om en perfekt regering.
Så var det jo også praktisk at sige æblet falder til jorden fordi gud X har gjort det sådan, istedet for at sige: det ved jeg ikke
-------------------------
god...he is the biggest bitch of them all
Ideen med guder opstod jo fordi man havde brug for noget at rette sig efter. gud var faktisk drømmen om en perfekt regering.
Så var det jo også praktisk at sige æblet falder til jorden fordi gud X har gjort det sådan, istedet for at sige: det ved jeg ikke
-------------------------
god...he is the biggest bitch of them all
Jingle bells, Batman smells, Robin laid an egg.
The batmobile lost its wheel, and the joker got away, HEY!
Religion er noget opreklameret tis, det skaber kun problemer.
The batmobile lost its wheel, and the joker got away, HEY!
Religion er noget opreklameret tis, det skaber kun problemer.
Hmm.. Vi kunne vel starte med at få rettet stavefejlen i stemme-boxen :) Det hedder "religiøst anlagt" og ikke "religiøs anlagt"..
:)
Undskyld det sure opstød !
:)
Undskyld det sure opstød !
Jeg er ked af en admin har valgt at bringe denne vote og jeg kan afsløre der er bragt en opsang til vedkommende.
Afstemninger af f.eks. politik, religion og privat-økonomiske ting har ingen plads her på newz.dk, og det er meldt klart ud at det ikke må ske' igen.
Afstemningens forfatter er blevet bedt asap om at oprette en ny (ordentlig) afstemning.
Specielt religion er et meget privat anliggende og vi her på newz.dk har ingen interesse i at vide om folk er religiøse eller ej - vi ønsker heller ikke at dømme nogen for deres religiøse, politiske eller økonomiske baggrunde.
Afstemninger af f.eks. politik, religion og privat-økonomiske ting har ingen plads her på newz.dk, og det er meldt klart ud at det ikke må ske' igen.
Afstemningens forfatter er blevet bedt asap om at oprette en ny (ordentlig) afstemning.
Specielt religion er et meget privat anliggende og vi her på newz.dk har ingen interesse i at vide om folk er religiøse eller ej - vi ønsker heller ikke at dømme nogen for deres religiøse, politiske eller økonomiske baggrunde.
BurningShadow er et naturstridigt fænomen, alligevel eksistere jeg. Det kan kun lade sig gøre hvis JEG er gud. Jeg ved jeg eksistere, det faktum at jeg kan skrive dette beviser det. Derfor tror jeg på mig selv.
Jeg døber dig
I ildens
Skyggens og
Mesterens navn.
Jeg døber dig
I ildens
Skyggens og
Mesterens navn.
"God only exists, because people believe in him. However, I *know* he exists. Therefore, he cannot exist. "Oh," says God and dissapears in a pouf of logic."
-- Undskyld til Hitchiker's Guide to the Galaxy (jeg havde den ikke lige ved hånden)
-- Undskyld til Hitchiker's Guide to the Galaxy (jeg havde den ikke lige ved hånden)
Skarr, men kan godt se at du ikke havde en kopi I nærheden :-)
---CUT---
The argument goes something like this: 'I refuse to prove that I exist,' says God, 'for proof denies faith, and without faith I am nothing.'
'But,' says Man, 'The Babel fish is a dead giveaway, isn't it? It could not have evolved be chance. it proves you exist, and so therefore, by your own arguments, you don't.
'Oh dear,' says God, 'I hadn't thought of that,' and promptly vanished in a puff of logic.
---CUT---
Jeg går ud fra at det var denne passage, du ikke kunne huske.
---CUT---
The argument goes something like this: 'I refuse to prove that I exist,' says God, 'for proof denies faith, and without faith I am nothing.'
'But,' says Man, 'The Babel fish is a dead giveaway, isn't it? It could not have evolved be chance. it proves you exist, and so therefore, by your own arguments, you don't.
'Oh dear,' says God, 'I hadn't thought of that,' and promptly vanished in a puff of logic.
---CUT---
Jeg går ud fra at det var denne passage, du ikke kunne huske.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.