mboost-dp1

Discovery Channel eller National Geographic?

Gå til bund
Gravatar #51 - reaper.dk
4. apr. 2010 15:29
National Geografic, der er flere programmer om rummet/universet.
Gravatar #52 - knasknaz
6. apr. 2010 09:24
Når jeg ser tilbage på, hvor lidt jeg egentlig har lært af at se Discovery og lign. er jeg nu glad for at jeg har skaffet mig af med mit TV.

Ikke at de ikke sender nyttig information, men det hænger bare ikke fast, når man får det i den form, synes jeg. Internettet fungerer bedre for mig. Ting jeg slår op på wikipedia, kan jeg typisk godt huske bagefter.

Den uddannende effekt af at se TV er overvurderet.
Gravatar #53 - gnаrfsan
6. apr. 2010 09:29
Jeg synes nu at jeg har lært ret meget af at se TV. Discovery Channel var engang en udemærket kanal, med masser af dokumentarer og undervisningsprogrammer. Aah, hvad blev der af Kitchen Chemistry med Heston Blumenthal...
Gravatar #54 - Lomholt
7. apr. 2010 18:02
Synes denne afstemning er lidt mærkelig da det slet ikke er samme indhold de kanaler har til fælles jo ..
Gravatar #55 - Shorts
9. apr. 2010 05:28
Tror at Discovery's store førring hænger sammen med at der er flere der har den end NGC.

Synes ikke helt man kan stille dem overfor hinanden for de sender ikke længere samme type programmer. NGC er klart bedst hvis man vil se noget seriøst, men Discovery er bare god underholdning. Desværre er der for mange reklamer på begge.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login