mboost-dp1

Shutterstock

Coinbases Super Bowl-annonce var så populær, at den crashede appen

- Via The Verge -

Coinbase har netop lavet sin Super Bowl-debut med en smart QR-kode-annonce, der måske var lidt for populær.

Det skriver The Verge.

Kryptoplatformens “Less talk, more Bitcoin”-kampagne lod nemlig til at crashe midlertidigt under udsendelsen.

Den fulde 60-sekunders annonce bestod nærmest udelukkende af en farverig, hoppende QR-kode, der minder tilnærmelsesvist om det ikoniske hoppende DVD-logo.

Hvis man scannede QR-koden, blev man sendt videre til Coinbases hjemmeside, der tilbød en begrænset tidskampagne på gratis Bitcoin til en værdi af 15 dollars samt muligheden for at deltage i en giveaway med 3 millioner dollars på højkant, hvis man tilmeldte sig som ny bruger.





Gå til bund
Gravatar #1 - Qualon
16. feb. 2022 11:31
Det var godt nok en LANG og underlig reklame .. Jeg havde klare minder om Int. Karate til Amiga med musikken :-)
Gravatar #2 - steyrs
17. feb. 2022 10:12
Jeg blev mindet om sprites i C64 x-)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login