mboost-dp1
Hvem får det sidste ord? :)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Jeg har et interessant problem.
Jeg har 2 Nokia 8000 tv-bokse. Så langt så godt.
Jeg har også tp link deco r4 mesh med 3 enheder til at dække alle etager.
Min Nokia Boks i stuen kan godt går på nettet og det virker bortset fra HBO der fejl-melder.
Min Nokia Boks på 1. sal fungerer, også HBO.
Hvis jeg tager Nokia’en fra 1. sal ned i stueetage, så fejlmelder den også på HBO og omvendt Nokia’en fra stuen fungerer uden problem, også HBO appen!
Så… ligeså snart Nokia’en befinder sig i stuen , så har jeg et problem med HBO. Har også forsøgt at koble Stue-nokia’en direkte med kabel til routeren… men fortsat samme problem.
Hjælp!!
Men gå ud fra at den tager den med det stærkeste signal? Prøv at bytte rundt på deres placering. Når du godt kan tilgå via enheden der dækker første salen, så må der være et eller andet i opsætningen på den enhed, der er anderledes
DR - Vi vil have dine penge, uanset om du vil bruge os eller ej
DR - Vi vil have dine penge, uanset om du vil bruge os eller ej
Ja der er noget, der ikke er optimalt der også, men du ved det virker via en af wifi routerne og virker det også ved en af de andre, så har du en løsning.
Har arbejdet længe nok med IT til at vide, at løsninger ikke altid behøver at give mening
Auradon highschool - et magisk sted
Har arbejdet længe nok med IT til at vide, at løsninger ikke altid behøver at give mening
Auradon highschool - et magisk sted
cnr (19289) skrev:Der findes ikke sorte mennesker. Ved at kalde dem sorte, antyder du at de er beskidte - racist-svin!
Dan-sukker - vi er som regel hvide
https://neftegazru.com/news/state-regulation-legis...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.