mboost-dp1
Hvem får det sidste ord? :)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
fe950 (19156) skrev:cnr (19153) skrev:Ja så kan du lærer ikke at fornærme vores international man of mystery - hr. fe! De kan nogle ting inde i Forsvarets Efterretningstjeneste.
Denne besked er sponsoreret af Nyborg Thai Massage - stedet for en happy end
Hsr du en rabatkode?
Desværre Jens0ve - jeg sælger blot pladsen i mine indlæg, jeg har ingen indflydelse på indholdet
Ladyboy-massage.dk - se størrelsen inden du booker
cnr (19158) skrev:fe950 (19156) skrev:cnr (19153) skrev:Ja så kan du lærer ikke at fornærme vores international man of mystery - hr. fe! De kan nogle ting inde i Forsvarets Efterretningstjeneste.
Denne besked er sponsoreret af Nyborg Thai Massage - stedet for en happy end
Hsr du en rabatkode?
Desværre Jens0ve - jeg sælger blot pladsen i mine indlæg, jeg har ingen indflydelse på indholdet
Ladyboy-massage.dk - se størrelsen inden du booker
eller ejer du i hemmelighed en hel kæde af snuskede massage klinikker?
- denne besked er sponsoreret af cnr massage klinikker
cnr (19163) skrev:Nu bliver vi altså snart nødt til at finde ud af, hvem er den rigtige CBM! Vil den rigtige CBM venligst rejse sig?
Tarm gyllespreder-udlejning, vi sparer ikke på lortet
ægteCBM er ham der er den rigtige corona befængte kina mand. Han er patient zero.
Jeg er den anden CBM, ham der aldrig var i kina.
Once upon a time, there was a beautiful mermaid who was princess. Just after Cruising past Teignmouth, the mermaid came across the gay Knight who seemed a little tied up at the moment. The Knight, who seemed up to no good, mischeviously asked the mermaid to accomplish some tasks. The mermaid agreed to help, as long as some evil could be stopped. The Knight assigned 6 tasks to the mermaid. For Quest 1, the mermaid was obliged to oil up the cnr for a fe950 which was ægteCBM at hearth. After much travelling, the mermaid came face to face with the dirty cnr and the mermaid moved into the house of the cnr. Struggling the mermaid was able to break free as the cnr attacked with a small willy.
cnr got oiled up and eventually owned by fe950
cnr got oiled up and eventually owned by fe950
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.