mboost-dp1
Windows XP med Service Pack!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Nej, det handler ikke om at jeg har en ulovlig Windows og gerne vil have en guide på hvorledes jeg skifter min CD-key, så installationen kan fortsætte.
Det har jeg fundet ud af - spøg til side!
Er det lovligt om benytter en original Windows XP Professional, til at fremstille en CD der også har Service Pack'en integreret?
Der er flere sider på nettet der viser hvordan, altså så man slipper for at installere denne Service Pack ved hver Windows-installation.
Men - er det lovligt at "ændre" sin Windows-CD?
Det har jeg fundet ud af - spøg til side!
Er det lovligt om benytter en original Windows XP Professional, til at fremstille en CD der også har Service Pack'en integreret?
Der er flere sider på nettet der viser hvordan, altså så man slipper for at installere denne Service Pack ved hver Windows-installation.
Men - er det lovligt at "ændre" sin Windows-CD?
Har selv gjort det op til flere gange med min W2K og lytter spændt med ... Ikke at min samvittighed har været even tæt på at lide overlast af den grund, men alligevel ....
Jeg er ikke 100% sikker - men et par ting indikerer at det er i orden:
1.
Når Microsoft udsender en service pack, findes der ifølge dem kun en version af produktet. Windows 2000 findes selvfølgelige i versionerne w2k, w2ksp1, w2ksp2, w2ksp3, men deres første modspørgsmål på ethvert supportspørgsmål er til hver en tid: Har du installeret seneste Service Pack.
2.
http://www.microsoft.com/WindowsXP/pro/downloads/s...
Sådan gør man ifølge microsoft - hvis de ligefrem udgiver guider, så er det vel iorden...
1.
Når Microsoft udsender en service pack, findes der ifølge dem kun en version af produktet. Windows 2000 findes selvfølgelige i versionerne w2k, w2ksp1, w2ksp2, w2ksp3, men deres første modspørgsmål på ethvert supportspørgsmål er til hver en tid: Har du installeret seneste Service Pack.
2.
http://www.microsoft.com/WindowsXP/pro/downloads/s...
Sådan gør man ifølge microsoft - hvis de ligefrem udgiver guider, så er det vel iorden...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.